meeste mensen online...

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Meneer Jelinek gaat dan de Jellinek kliniek opzoeken, lijkt mij niet handig.

grin.gif
grin.gif
grin.gif
 

Pasqual

Forumleiding
Administrator
Vašek schreef:
</font><blockquote><font class="small">Citaat: stef</font><hr />

ja pasqaul,lijk me wel leuk...
Is inbreuk op mijn privacy
mad.gif


[/ QUOTE ]

Vrees niet Vašek, dat zou inderdaad te ver gaan en ben dus ook zeker niet van plan uit te gaan zoeken om het te publiceren.
smiley20.gif


Ik denk zowieso dat ik de lijst dan zou aanvoeren
blush.gif
 

Pasqual

Forumleiding
Administrator
Hier nog een grafiekje van de bezoekers van afgelopen week naar herkomst. Wat me opvalt is het grote percentage Zweden die onze site bezoeken. Meer Zweden dan Tsjechen...!
crazy.gif

Misschien binnenkort maar een "švédská místnost" openen ?
grin.gif
 

Bijlagen

  • 40034-country.gif
    40034-country.gif
    27 KB · Bekeken: 0

Pasqual

Forumleiding
Administrator
En splitsen we Nederland verder uit, dan ziet 't er zo uit:
(ook de provincies zijn verder uit te splitsen naar plaatsnamen, maar dan wordt de lijst wel erg lang)
 

Bijlagen

  • 40038-regions.gif
    40038-regions.gif
    23,3 KB · Bekeken: 1
Pasqual schreef:
Wat me opvalt is het grote percentage Zweden die onze site bezoeken.
Als het jaar geleden zou zijn geweest dan was ik het!
grin.gif


Bij mijn vorige werkgever (Zweeds multinational) zat ik de helft van de werktijd online. Verbinding liep via een server in Stockholm.
 
De Zweden zijn denk ik massaal aan het zoeken naar een ander vakantieland dan Thailand , want helaas hadden hun wel een heel erg groot percentage slachtoffers van de Tsunami.
 
Ik begrijp jou even niet, en jij mij ook niet denk ik.
Er zijn heel veel Zweedse touristen omgekomen bij de Tsunami maar dan ook echt heeeeeel veel.
Dus de Zweden zullen niet zo gauw weer voor Thailand kiezen als vakantieland voorlopig denk ik.
Vandaar misschien....................zijn ze op zoek naar een ander vakantieland???????
 
Zweden zijn gewoon echte internet surfers. Ze hebben de beste infrastructuur in de wereld, 24mb/s lijnen tot aan huis.
Ze zijn heel actief op het net. (Misschien omdat bier daar zo duur is, en dus gaan ze niet naar de kroeg?)
Vandaar, dat je ze op zowat elke website zo vaak ziet komen. Mijn website hebt dat fenomeen ook. (Die staat trouwens op een Zweedse server, want het is daar heel goedkoop en snel).
 
Brenda,lijkt me sterk joh.dat die zweden dan hier op het forum terecht komen.

Maar misschien hebben ze inderdaad zoiets van "laten we maar wat dichter bij huis blijven"
 
he Pasqual, en hoe zit het met de provincies in Belgie??
tongue.gif
en als je nog ff tijd hebt, kunt ge het ook ff doen voor China (go Liaoning!!!!)??
smile.gif

en hoezo China 0.0%, ik was nochtans vorige week druk bezig China te vertegenwoordigen op dit forum!!!
crazy.gif
 
Bovenaan