meeste mensen online...

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Ik zie nu dat er dat er op 7 december jl. om 05:19 de meeste mensen online waren: 92. Hebben we hier zoveel vroege vogels dan?
 

Pasqual

Forumleiding
Administrator
't was inderdaad erg vroeg die morgen, maar dat was 't zeker wel waard!! Jammer dat je er niet bij was, je hebt echt wat gemist...
grin.gif
 
ge zoudt nog verschieten van het aantal mensen dat hier snachts op het forum zit. ok, ik ben dan meestal het enige geregistreerde lid (nee, ik heb geen slapeloze nachten, want het is hier 7 uur later), maar der is altijd een flink pak anonieme bezoekers.
 
Hoe weet je dat Ik ben al een heel poosje op de site Hij geeft gewoon aan 0 leden online Ik kijk hier vaker naar Dit gebeurt nog al eens
Theo
 

Pasqual

Forumleiding
Administrator
Ok, even zonder dollen...
laugh.gif

Die 92 bezoekers zijn waarschijnlijk veroorzaakt door een zoekmachine. De zoekmachines die dagelijks deze site bezoeken verschijnen dan als 'anonieme bezoekers' op de 'wie is online' pagina. Soms is een zoekmachine (bijv. van Google of Yahoo) aanwezig met meerdere 'zoekrobotjes' tegelijk. Die bewuste morgen was er blijkbaar dus een zoekmachine (of meerdere) aanwezig met wel heeeel erg veel robotjes
laugh.gif


Helaas... geen echte bezoekers dus.
blush.gif
 

Pasqual

Forumleiding
Administrator
Pasqal mag best trots zijn op 92 robots op zijn site. Op lange termijn is dat best belangrijk.

Haha... ben ik stiekem ook wel
laugh.gif

Is al die "robot-optimalisatie" toch niet voor niets geweest...

Inmiddels in Google ruim 43.500 geindexeerde pagina's voor Tsjechie.net!
yeah.gif
 

Pasqual

Forumleiding
Administrator
Ach, echt optimalisatie kun je het niet noemen. Het is meer een kwestie van je aan een aantal basisregeltjes houden en de zoekrobotjes precies voeden met wat ze lekker vinden
laugh.gif
 
Is ook na te gaan wanneer en op welke tijden van de dag of nacht onze Forum de minste of zelfs geen mensen online zijn?
Pasqual, je hoeft niet al te veel moeite voor doen
grin.gif
 

Pasqual

Forumleiding
Administrator
Vašek schreef:
Is ook na te gaan wanneer en op welke tijden van de dag of nacht onze Forum de minste of zelfs geen mensen online zijn?
Pasqual, je hoeft niet al te veel moeite voor doen
grin.gif

Zoiets ? (Dit is de data van de afgelopen 7 dagen)
Wil je ook weten hoeveel tijd je het afgelopen jaar hebt doorgebracht op de site?
grin.gif
Misschien moet ik maar eens een top 10 maken
laugh.gif
 

Bijlagen

  • 39983-weekvisitors.gif
    39983-weekvisitors.gif
    31,9 KB · Bekeken: 1
Bovenaan