McDonald's naar Trutnov

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Gisteren (10-4-2012) langs de bouwplaats gereden, Er wordt daar volop gebouwd.
Er staat al een hele grote hal en het lijkt er op dat daar een soort winkelcentrum komt net zoaqls even buiten Hradec Kralove.
Er hing ook een spandoek van Obi, dus dat zal waarschijnlijk wel de bouwmarkt zijn die er komt.
Ik vind het super. scheelt een hoop kilometers.

Ik vond Prior in Jihlava juist een "sfeer" uitstralen. Voor mij is het vooral nostalgie. Ik kwam in CZ voor het eerst net voor de val in 1989 en het eerste warenhuis dat ik bezocht was Prior in Praag.
Begin jaren 1990 was ik een bovendien een fervente Mc Donald bezoeker, hier werd de enige voor mij toen "drinkbare" koffie geschonken.

Gisteren, op weg naar de meeting in Dolní Lánov, kwamen we langs het bedrijventerrein in aanbouw.
Op het bord ziet het er gaaf uit. De vooruitgang eist wel z'n tol, als je op die plek naar het Reuzengebergte probeert te kijken...

IMG_8343.JPGIMG_8344.JPGIMG_8348.JPG

Van een tsjechische begrepen dat met kerst 2012 de Obi zou openen.
Voor Albert, Kaufland, Billa en Penny komt er dus een grote concurent bij.
heb je al een Tesco-Clubcard?

Tabe

† In Memoriam
Ik denk dat het met die concurrentie wel meevalt. De OBI is een echte bouwmarkt, te vergelijken met de Praxis. Ik denk wel dat de kleine ondernemer er last van zal krijgen. Dus de winkeltjes van de elektricien, de loodgieter, etc.

En wat houdt een clubcard van de Tesco in?

kuurgast

Donateur
Tabe de clubcard kan je hier vinden ,is zoiets als Appie H ook heeft. ;)
Met google vertaling is het redelijk goed te lezen.

De Tesco clubcard geeft net als de bonuskaart van AH, korting op bepaalde producten. Bovendien krijg je 1x per kwartaal een "kortingsbon" afhankelijk van het bedrag dat je bij de Tesco hebt besteedt.

Ter completering van dit topic kan ik zeggen dat genoemde vestiging van McDonald’s in Trutnov eindelijk een feit is. Het laatste stukje groen, bij binnenkomst van het bewuste winkelgebied, is hiermee bebouwd. Het restaurant is op 8 januari van dit jaar geopend, maar omdat wij pas nu weer eens bij de naastgelegen Tesco moesten zijn, kwamen we er vrijdagmiddag langs. Om nou te zeggen dat het er gezellig druk leek (zie foto) is teveel gezegd, maar misschien lag dat aan het tijdstip. Voor de liefhebbers en de uitbater is te hopen dat het een goedlopende zaak wordt. Het adres is Obchodní 135.

McDonald's Trutnov.jpg

Bovenaan