Ledenstatus

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Vind jij de ledenstatus belangrijk?

  • Ja

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    2
Robert, je hoeft echt niet altijd te reageren. Bovendien, je verwijt Johanna dat zij niets dan kritiek levert maar vervolgens ben jij degene die zelf kriteik levert! Laat een ander gewoon in zijn of haar waarde!

Maar.... ik begin me toch af te vragen of het Nederlands Tsjechisch forum bedoeld is voor dit soort discussies. Eigenlijk dacht ik dat de eigenlijke bedoeling van dit forum met name is om informatie uit te wisselen over NL of CR en alles dat daar mee te maken heeft en niet om elkaar af te troeven etc. waar het, althans zo denk ik erover, nu toch wel erg op begint te lijken. En ik heb de indruk dat er een aantal mensen zijn die deze wijze van discussieren niet prettig vinden (maar ik kan uiteraard alleen voor mijzelf spreken). Het forum moet toch vooral een plek zijn waar het prettig is om te komen en niet waar je je ongemakkelijk voelt omdat er gekat wordt op elkaar.
 
Erikita,

Tegelijk met jou mijn berichtje getypt, vandaar mijn reactie die enigszins op de jouwe lijkt. Maar ik ben het dus volkomen met je eens.
 
Marianne, fijn om te lezen. Bedankt dat je je mening laat weten
smiley20.gif
 
D

Deleted member 495

Guest
Beste Marianne. Natuurlijk hoef ik niet altijd te reageren en ik doe het in sommige gevallen ook niet. Ik zie het forum ook als een informatiebron waarop iedereen van elkaar kan leren. Ik denk dat ook ik menig maal daaraan heb bijgedragen. Ik vind wel dat als Johanna kritiek afgeeft op dit forum en het betitteld als een 'dorps onder onsje', dat er dan commentaar gegeven mag worden. Verder ben ik van mening dat als er gezondigd wordt tegen opgestelde regels, iedereen daarop mag en kan reageren. Het forum is voor en door de leden en wordt overeenkomstig daarmee gevormd. Ik tracht mensen in hun waarde te laten en val mensen niet openlijk aan op hun taalfouten. Dat doet Johanna bijvoorbeeld wel. Ik heb absoluut geen probleem als men via dit forum mensen de Tsjechische taal probeert te leren. Waarom ook niet. Johanna levert hier kritiek op. Reden dus om daarop te reageren.
Als we dat niet zouden mogen doen en ons uitsluitend moeten beperken tot softe opmerkingen en reacties, dan wordt het zo'n margriet/libelle forum en gaan we een gezellig theekransje houden. Daar zou ik voor bedanken.
Ik heb een stelregel, 'wie kaatst kan de bal verwachten' en daar wil ik deze discussie mee trachten te eindigen.
 
ik vraag me af als ik iets zou zeggen dat er bloemetjes in mijn tuin groeien of ik dan ook weer een reaktie van je zal krijgen , zal vast wel.tegen mijn kinderen zeg ik dan altijd het is goed hoor jouw dag.ik wordt er wel een beetje moe van .vvor de rest vindt ik het een fantastisch forum wwar ik bijzonder veel informatie vandaan haal.voor een ieder die dit leest :een goede nachtrust. gr cor
 
Misschien is het niet nodig om zo vaak te kaatsen. Dan hoeft er ook niets terug verwacht te worden
grin.gif

Robert, het valt me trouwens op dat jij de enige bent die zich druk maakt over dat het er hier anders te soft aan toe gaat (meestal horen we juist tegenovergestelde dingen van leden of het a.u.b. wat rustiger mag...) en hoeveel leden daadwerkelijk actief zijn. Hoe veel en hoe vaak er gepost wordt...
Ik zou zeggen doe rustig aan, go with the flow en probeer het forum niet te veranderen, want je ziet dat mensen dat niet willen. Je zegt het zelf al perfect: ''Het forum is voor en door de leden en wordt overeenkomstig daarmee gevormd.''
 
Bovenaan