Ledenstatus

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Vind jij de ledenstatus belangrijk?

  • Ja

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    2
In het bericht sfeer impressie werd nogal gediscussieerd over de ledenstatus.
ahum.gif
Het leek me daarom wel leuk om daar een poll over te houden.
 
Ik vind de ledenstatus niet zo belangrijk. Waar ik wel naar kijk, zijn een aantal "postings". Maar dan alleen maar bij de leden die ik (nog) niet ken.

Misschien zouden wij maar twee titels moeten hanteren:

- Gebruiker

- Lid (meer dan pakweg 50 berichten en minimaal 3 maanden actief)


Het is maar een idee van een “Forum Freak”.
 
Ik ben het daar niet helemaal mee eens Vašek.
Dat zou betekenen dat ik als 1 van de eerste leden, maar met 38 postings opeens geen LID meer ben?
Lijkt me niet helemaal de bedoeling!
Op zich zegt de ledenstatus niets over iemand, maar dit vind ik te ver gaan.
Groetjes, Paula
 
Beste Paula, je vindt het dus WEL belangrijk, de status. Dat mag, en ik wil het je ook niet afpakken.
58.gif


Hier werd om een mening gevraagd, en die heb ik gegeven.

PS: als er iemand van de leden interesse heeft voor "mijn" titel, je mag het zo hebben. Kostenloos.
smile.gif
 
Dat ledenstatusgedoe moet gewoon afgeschaft worden, het heeft namelijk geen enkele functie. Ik zou bij god niet weten waarom vermeld moet worden hoeveel berichtjes iemand gepost heeft. Daarnaast is het een beetje knullig om te vermelden of iemand volwaardig lid, superlid etc. is, dat is in mijn ogen net zo iets als smurf, brilsmurf, grote smurf etc.
 
Vašek, ik vind het niet belangrijk wat ik ben, maar ik dacht dat ik wel LID was.
Wat voor een lid is niet van belang.
 
Ook al heb ik niet zoveel postings, ik lees als het even kan elke dag miniaal 1 keer de nieuwe berichten, ik heb alleen niet altijd de behoefte om te reageren.
 
D

Deleted member 495

Guest
Vašek schreef:
PS: als er iemand van de leden interesse heeft voor "mijn" titel, je mag het zo hebben. Kostenloos.
smile.gif
Nee dank je, Vasek. Ik heb hem zelf al. Misschien kunnen we ze op internet te koop aanbieden (Ebay ?)
 
D

Deleted member 495

Guest
Martinek schreef:
Dat ledenstatusgedoe moet gewoon afgeschaft worden, het heeft namelijk geen enkele functie. Ik zou bij god niet weten waarom vermeld moet worden hoeveel berichtjes iemand gepost heeft. Daarnaast is het een beetje knullig om te vermelden of iemand volwaardig lid, superlid etc. is, dat is in mijn ogen net zo iets als smurf, brilsmurf, grote smurf etc.
En dat zegt iemand met '16' postings !!!
Tja dan hoeft het voor jou inderdaad niet, maar ik kan me best voorstellen dat anderen daar anders over denken. Veel mensen kijken toch naar het aantal postings van anderen. Daar kun je zo-wie-zo al aan zijn of iemand actief of passief op dit forum aanwezig is. Dus lekker houden zo. Prima
 
Het aantal berichten worden al vermeld.Daar kan eenieder zijn conclusie al uit trekken.
Het laten bestaan van een top tien is er toch ook nog?
Laten we wel wezen tussen kwantiteit en kwaliteit is in de postings wel een groot verschil
Het aantal berichten zegt nog lang niets over de kwaliteit van die berichten.
Daarom zou het veel leuker zijn om een keer per week; de TOP-POSTING van de week te mogen kiezen.
 
D

Deleted member 495

Guest
Jose schreef:
Daarom zou het veel leuker zijn om een keer per week; de TOP-POSTING van de week te mogen kiezen.
Daar ben ik het mee eens. Een top 10 zegt ook niets, want een nieuwkomer heeft bijna gaan kans om daarin te komen. Verder is een TOP lijst met geplaatste TOPICS ook interessant, immers een topic roept reacties op en dat spreekt mij meer aan dan het plaatsen van een reactie op een topic. Wat is jullie mening hierover ?
 
Robert schreef:
En dat zegt iemand met '16' postings !!!
Tja dan hoeft het voor jou inderdaad niet, maar ik kan me best voorstellen dat anderen daar anders over denken. Veel mensen kijken toch naar het aantal postings van anderen. Daar kun je zo-wie-zo al aan zijn of iemand actief of passief op dit forum aanwezig is

Ach, er zijn wel belangrijker zaken om je mee bezig te houden lijkt me zo...
 
Heftig! Wat een sneeuwbaleffect heb ik hier teweeggebracht.
Mijn mening mag bekend verondersteld worden.
Enne....Robert, wat bedoel jij met "een nieuwkomer heeft bijna geen kans om daarin te komen"..??? In krap 2 maanden heb je met je zeshonderdenzoveel posts aardig je best gedaan om daar wel in te komen.
 
D

Deleted member 495

Guest
Johanna schreef:
Enne....Robert, wat bedoel jij met "een nieuwkomer heeft bijna geen kans om daarin te komen"..??? In krap 2 maanden heb je met je zeshonderdenzoveel posts aardig je best gedaan om daar wel in te komen.
Er zijn altijd uitzondering in dit leven.............
Ga jij het ook proberen ?
 
D

Deleted member 495

Guest
Cor, sorry hoor, maar als je het gezeur vindt, plaats dan geen reactie. Dan lokt het ook verder niets uit.
Razzoback, wat valt er uit te vechten ? Bovendien als er wat te zeggen valt, kun je beter het forum gebruiken. Als iedereen PM's gaat schrijven blijft er van het forum niks over.
 
Ik heb me even afzijdig gehouden, maar ik wil er nu toch even iets van zeggen.
Het is duidelijk dat er leden zijn die zich ergeren aan bepaalde manieren van communicatie op het forum. Sinds vandaag laait dit in meerdere topics weer op. Mijn vraag is, is dit nu nodig?
Goed, misschien zijn er enkele mensen die pittige discussies op het forum zien als iets wat de boel spannend houdt. Helaas heeft de overgrote meerderheid hier een andere mening over. Tot onze spijt blijven er de laatste tijd leden weg, die lange tijd lid zijn geweest. We krijgen klachten binnen van leden die zich kapot ergeren en zelf kunnen we ons ook een positievere manier voorstellen om ons met het forum bezig te houden.
In het belang van het forum en de wens van de meerderheid over sfeer en omgang met elkaar , willen wij jullie vragen om hier in het vervolg rekening mee te houden.
Voor persoonlijke discussies die verder niet interessant zijn voor anderen, kun je de PM of chat gebruiken. Denk je dat het wel van enige waarde is om anderen ermee te confonteren en mee te laten praten, gebruik dan de Hospoda.
Tot slot nog dit; mensen, probeer het LEUK te houden hier.
Vaak hebben we niet door dat onze reactie anders, kwetsend, irriterend, etc bij anderen overkomt. Dat gebeurt helaas te vaak hier...
 
Bovenaan