Krtek (Molletje)

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Hallo,

Vandaag heb ik Molletje (Krtecek) op DVD gehaald bij Media Markt. Er zitten 4 sprookjes op en als het goed is komt er nog deel 2, 3 en 4 uit.

Dit wou ik even met jullie delen, haha.....:yess:

Groetjes,
Kvetinka
 
Is this Media Markt in Netherlands or? Sorry that I ask but I am not familiar. But anyway: good to hear that! Molletje for the whole world!

Here in Iceland the situation is really really bad, perhaps no one ever saw the little Mole...
 
Bedankt Kvetinka :)

Ik ga binnenkort even een kijkje nemen in de Mediamarkt bij mij in de buurt. Als het er is, laat ik het weten (voor de Krtekfans in Amsterdam) ;)
 

Tabe

† In Memoriam
In het Nederlands ???
Tja, ik heb wel een hekel aan deze beestjes. Wat die niet allemaal doen om mijn tuin in Tsjechie een ander aanzien te geven
Wil de DVD desondanks toch graag hebben
We wachten af.
 
Ik heb al vaker berichten geschreven over Tsjechische CD's en DVD's die in de Mediamarkt te koop waren. Wellicht alles in 1 topic zetten: te koop in Mediamarkt.
 
Tabe: In het Nederlands ???

Ja staan ondertittelingen in NL, maar of je dit nodig hebt.....denk van niet hoor...maar zeker leuk.


Hey Rudy, ik hoop dat je het bij jullie krijgt of kan bestellen. Zal moeten, maar in nood geval kan ik die bij ons halen.
 
:deuk: Tabe.. krteček praat niet, hij doet maar aaaaaaaach ,au,ooo, mnam etc. dus Nederlandse ondertiteling heb je echt niet nodig :D Veel kijk plezier
 
ik heb zelf een zooitje serie's op mn pc en zelf op dvd gezet.
Hij blijft echt zo leuk.
Maar er wordt idd niet echt in gesproken behalve joe hele :)
 
Lady schreef:
:deuk: Tabe.. krteček praat niet, hij doet maar aaaaaaaach ,au,ooo, mnam etc. dus Nederlandse ondertiteling heb je echt niet nodig :D Veel kijk plezier

Meeste afleveringen praat ie niet, maar ik geloof dat het "Krtek a televizor" was met: "Zničit krtka!" :fool:
 
krtecek

ja, dat klopt,ik denk ook dat krtecek niet praat en wat hij zegt, verstaat al een kleine kindje. Mnam, aaaaah.....het is mij lievlingssprookje;)
Ik denk, men kan dat ook van Internet gratis downloaden. Ik ga het proberen, want ik naar ook kijken wil, daarna laat ik jullie weten.
Simona
 
Lady schreef:
:deuk: Tabe.. krteček praat niet, hij doet maar aaaaaaaach ,au,ooo, mnam etc. dus Nederlandse ondertiteling heb je echt niet nodig :D Veel kijk plezier

No, not at all. Krtecek says very few czech words, such as "hele" > look...
 
De DVD is in Mediamarkt Amsterdam te koop. Er staan 4 filmpjes op.

Speelduur rond 55 minuten
Prijs: Euro 4,99

Geen extra's op de DVD
 
Verschillende DVD's van Krtek die in CZ te koop zijn kosten tussen 10 en 15 Euro. Een Krtek DVD in Mediamarkt kost 4,99 Euro. Raar, maar waar.
 
Een 2e DVD van Krtek is inmiddels in Mediamarkt te koop. Er staan 9 afleveringen (uit '74 en '75) op. Ook hier geen dialogen. Speelduur 57 minuten. Prijs: 4, 99 Euro.
 
Was pas nog in de MM in Amsterdam maar kon niks vinden, waar liggen ze bij/ tussen ?

De DVD's van Krtek lagen niet in een rek zoals de meeste CD's en DVD's maar lagen op een rechthoekige tafel met andere sprookjes en DVD's van TV-series. Vlak bij de bakken met aanbiedingen. Waar je naar afgeprijsde DVD's kunt grabbelen.

Maar misschien liggen ze nu ergens anders of zijn ze uitverkocht :oeps:
 
Mollie!!!! Geweldig ;) en op DVD. Ben toch wel gek op mollie. Heb zelfst een knuffel en een beker van mollie.
Tja, dit moest ik even kwijt.
En nu maar kijken bij Mediamarkt of ze hem nog hebben (ik lees dit bericht een beetje laat....)

suus
 
Bovenaan