Muziek Karel Gott

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Freddy2005

† In Memoriam
Pop singer Gott five votes short of state award nomination

(PDM staff with CTK) 30 June - Karel Gott, a fixed star of Czech pop music with popularity abroad, was five votes short of being nominated for a state award in a lower house vote yesterday.

"His life work proves his merits," asserted CSSD deputy Ondrej Nemec, the author of the proposal to include Gott among the Chamber's nominees for state awards.

However, the proposal was supported by only 68 of the 145 deputies present, while 73 votes were needed.

Volledig bericht
 

Freddy2005

† In Memoriam
De schlagerzanger Karel Gott krijgt in Tsjechië een eigen museum.

De locatie wordt de voormalige villa van de 66-jarige zanger in Jevany bij Praag (Plzen 14-07-39). Deze werd onlangs gekocht door de ondernemer Jan Motovsky. Die wil belangrijke investeringen doen in het museum voor de "Gouden stem van Praag". Als voorbeeld neemt de ondernemer zich niets minder voor dan de Elvis Presley memorial Graceland in Memphis.
music-smiley-004.gif


LFc09fe_gott_mafa.jpg


bron radio.cz
 

Freddy2005

† In Memoriam
Karel Gott voor derde maal vader

De Tsjechische schlager zanger Karel Gott wordt op 66 - jarige leeftijd voor de derde maal vader. Zijn 29 - jarige levensgezellin Ivana Machackova is drie maanden zwanger, verklaarde een medewerkster van de "gouden stem van Praag" vandaag. De zanger heeft reeds twee buitenechtelijke dochters want aan een huwelijk denkt hij vooralsnog niet, ondanks zijn zevenjarige relatie met Machackova. Een huwelijk en showbusiness gaan niet samen verklaarde hij onlangs nog, maar bij de zwangerschap zou hij toch minder optredens verzorgen en meer van het opgroeien van zijn kinderen genieten.
smilie_waesche.gif


bron radio.cz
 

Freddy2005

† In Memoriam
Karel Gott zanger van het jaar

Zaterdagavond is tijdens een gala de Tsjechische popstar Karel Gott voor de 31° maal tot zanger van het jaar uitgeroepen. De titel "Cesky slavik" en de gelijknamige prijs, die sedert tientallen jaren aan de hand van een landelijke enquete toegekend wordt, ontvingen naast Karel Gott ook de jonge zangeres Aneta Langerova en de groep Chinaski.

bron radio.cz

DRPf9bf5_NP7H3322rez.jpg

foto idnes​

Verslag idnes Tsjechisch
 

Esthertje

Geroyeerd Lid
Het was op zich wel lachen hoor. Met m'n halve schoonfamilie voor de buis gekluisterd gezeten. Er werd gejuicht op de bank, maar ook verontwaardigd gekeken. Iedereen was het er wel overeens dat de humor van de presentator ver te zoeken was. (maar ja, daar kan ik helaas nog niet over oordelen, ik moest mijn mening beperken tot wat er tussendoor uitgelegd werd) Ook die vriendin van Gott bekeken op de tribune, ja daar zitten toch wel generaties tussen, Ik vond trouwens dat lied van Lucie Bila prachtig ! Leuk avondje tsj. televisie zonder veel Tsj. te verstaan.
 

Macek

Geroyeerd Lid
Rudolf schreef:
Hier was een meester visagist aan het werk geweest. In werkelijkheid is ze lelijker :tomaat:
Visagist of niet, stuur haar maar langs ook ik kan redelijk zingen als ik zo,n lekker w... als maatje krijg, ben jaloers op Gott. Na zdravi!!
 

Freddy2005

† In Memoriam
Karel Gott haalt zijn nieuwgeboren dochter naar huis.

De internationaal bekende Tsjechische zanger, Karel Gott, kon vandaag zijn nieuwste dochter mee naar huis nemen. Het meisje noemt Charlotte Ella, samen met mama Ivana mocht ze vandaag het Praagse ziekenhuis verlaten. Het voorlopige beroemdste kind van Tsjechië kwam op 30 april op de wereld.

radio.cz

JUP12bcd6_gott2.JPG


LF12d27d_IMG_6866.jpg




foto's idnes
 

Macek

Geroyeerd Lid
Het bewijs is geleverd, hij kan dus meer als zingen:D

Enkel voor het kind een beetje triest, straks een puber met een vader van 80, dat schiet lekker op!!
 

Freddy2005

† In Memoriam
Freddy2005 schreef:
De schlagerzanger Karel Gott krijgt in Tsjechië een eigen museum.

De locatie wordt de voormalige villa van de 66-jarige zanger in Jevany bij Praag (Plzen 14-07-39). Deze werd onlangs gekocht door de ondernemer Jan Motovsky. Die wil belangrijke investeringen doen in het museum voor de "Gouden stem van Praag". Als voorbeeld neemt de ondernemer zich niets minder voor dan de Elvis Presley memorial Graceland in Memphis.
music-smiley-004.gif




bron radio.cz

"Gottland" opent morgen vrijdag zijn poorten in Jevany voor het grote publiek. Te bezoeken zijn de woonruimtes en ook zijn trofeenkast is te bezichtigen aldus het bericht in radio.cz.
 

Freddy2005

† In Memoriam
Gisteren is opnieuw de "Cesky slavik" uitgereikt, tijdens een galaavond in de Praagse staatsopera. Opnieuw werden Karel Gott en Aneta Langerova, zoals vorig jaar, de laureaten. De groepstitel ging naar Divokej Bill. Voor Karel Gott was dit reeds de 32° maal dat hij laureaat werd.



radio.cz
foto idnes
divokejbill.cz
 

Freddy2005

† In Memoriam
Karel Gott wordt voor de vierde maal vader

De Tsjechische schlager zanger Karel Gott wort voor de vierde maal vader.
Midden juni wordt de blijde geboorte verwacht. Moeder is Gotts vriendin Ivana Macháčková die hem reeds in april 2006 een dochter, Charlotte, ter wereld bracht. Het geslacht van het nu verwachte kind is nog niet gekend aldus Gott. Uit zijn eerdere relaties heeft Gott nog twee volwassen dochters.

radio.cz

LF1625a2_Kopie_3.jpg
 
Wat een leuk stel.........moeder en dochter bedoel ik, :D maar tjonge tjonge, wat een make-up moet hij gebruiken om er nog een beetje bij te horen. Hier moet alle mannelijke schoonheid letterlijk van binnen zitten. :lmfao:
 
Bovenaan