IJs en lekkere desserts in Tsjechië?

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Ja. Meiknollen-ijs met gestroopte hond (zie vorig topic). :D

Luister Tsjechië is een modern land met alle voorzieningen die Noord Brabant inmiddels ook heeft.
En de plek waar jij heen gaat kan je ongeveer vergelijken met Centerparks. En zou daar ijs zijn? ;)

Veel plezier!
 

Tabe

† In Memoriam
nina schreef:
Is er ook lekker ijs in tsjechie of andere desserts?????:D :)
Nina, als je eens in Klatovy bent moet je naar PEPPINO gaan. Is te vinden vanaf de markt door het poortje. (Vr) eet ik mij soms ongans, en gelukkig nog voor betaalbare prijzen.:)
 
Bovendien is Tsjechie HET land voor ijs, ze eten het ALLEMAAL en verkopen het op iedere hoek en dus zeker in restaurants.

En als je ergens ziet dat ze ijs verkopen en er staat een rij, ga er gerust achter staan want dan verkopen ze daar HEEL lekker ijs!!:ja: :ja: :yess:
 

Freddy2005

† In Memoriam
Hier lekkerbekken, een voorproefje en nu maar kwijlen....dit is een Tsjechisch ijsje.

P7030025.JPG
 
Dat is te merken!!! Maar misschien moet je je af en toe een beetje laten verrassen??
Ik wens je in ieder geval heel veel ski plezier en je zult zien,.... het gaat allemaal goed komen!!!! ;) ;)
 

Macek

Geroyeerd Lid
Het ijs in tsjechië is geweldig, ikzelf heb een schitterend nieuw persoonlijk record gezet op de 500 meter, 1.47 met 50% tegenwind.
Geweldig hard ijs, geen zg "fondantijs" en de bochten waren niet uitgetrapt, klasse. Na zdravi!!
 
Corrie schreef:
Bovendien is Tsjechie HET land voor ijs
Nou, HET land zal ik het ook niet noemen haha...

Een paar jaar geleden hadden ze nog geen softijs, was het waterijs beperkt en moest je oppassen met schepijs, en zeker in de zomer, anders werd je er ziek van...

:ice:

Hahaha. Maar das nu allemaal wel ok :D
 
Bovenaan