Hotel Petski & tips voor Strazne?

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Hallo; wij gaan ook en wel vanaf 1 mei a.s. voor 1 week net zoals jullie. Zijn erg benieuwd. Kunnen jullie na terugkomst de bevindingen aan ons doorgeven??
Fijne vakantie, geniet ervan en tot bels/schrijfs of horens. Groeten
 
Terug van vakantie in Tsjechië

Wij zijn een week op vakantie geweest in hotel Petski in Strazne.
Strazne ligt in het reuzengebergte vlak bij Trutnov.
Hotel Petski wordt door een nederlands echtpaar beheerd.
Een heel gezellig hotel op een erg mooie locatie.
Echt een familie hotel waar alles wordt gedaan om je verbijf onvergetelijk te maken.
De kamers zijn er eenvoudig maar wel schoon en netjes.
Het ontbijt is prima en het avondeten is iedere dag een wisselend menu.
Veel mogelijkheden in de omgeving om te wandelen en te fietsen.
Na een dag actief bezig te zijn geweest kun je in het hotel heerlijk eten en s´avonds in de bar/huiskamer gezellig wat drinken.
Er worden door het hotel excursies georganiseerd.
Zo zijn wij naar de kerstballenfabriek in Jicin geweest waar echte glazen ballen worden geblazen en handmatig van kleur en motief worden voorzien.
In de omgeving van Strazne zijn leuke dorpjes en kleine stadjes, echt de moeite waard om te bezoeken.
Ook een bezoek aan Praag vanuit Strazne is mogelijk met ruime parkeerplaatsen aan de rand van de stad en dan met de metro naar het centrum voor de kosten hoeft u het niet te laten.
10 kronar voor een hele dag parkeren en 26 kronar met de metro.
Wat ons betreft is hotel Petski in Strazne een echte aanrader voor een onbezorgede vakantie in een heel mooi land.
IK ben zeker van plan om in de toekomst nog een keer naar Strazne terug te gaan want er is nog zoveel te zien.
 

Bijlagen

  • Tsjechië 006 Petski Hotel.jpg
    Tsjechië 006 Petski Hotel.jpg
    86,6 KB · Bekeken: 5
  • Tsjechië 038.jpg
    Tsjechië 038.jpg
    98,2 KB · Bekeken: 11
  • Tsjechië 004 Strazne.jpg
    Tsjechië 004 Strazne.jpg
    115,9 KB · Bekeken: 4

char

† In Memoriam
Nou,..Dat is geweldig toch?... Wanneer je het zo naar je zin hebt gehad!!..


Het kost wel een paar zinnen,.. maar dat gun ik elke ondernemer!!..

Zeker nu!!...

Succes met de Toko!!...

Char.
 
Vanmorgen ben ik even langs geweest. Eigenlijk was ik van plan om te stoppen en te kijken, maar omdat er 5 auto´s met Nederlandse kentekens stonden en de buitenverlichting brandde, kun je ervan uit gaan dat het hotel gewoon open is.
Mocht je er zijn en er is iets aan de hand, dan kun je altijd contact met ons opnemen. Als er niets aan de hand is, mag je natuurlijk ook wel op de koffie komen.
Een fijne vakantie gewenst.
 
Bovenaan