Hoe het hele dorp zonder water kwam te zitten...

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Pasqual

Forumleiding
Administrator
Tabe schreef:
Kukel.
Eigenlijk zo'n gek idee nog niet. Een rubriek Verhalen uit Tsjechie.
Je schrijft zo'n verhaal niet voor een enkeling. Veel verhalen "verdwalen" nu op het forum....
Dat vind ik nou een leuk idee :DD

Op welke manier zullen we dit vormgeven? Omdat de lijst met rubrieken al erg lang is, lijkt het mij beter om een nieuwe subrubriek aan te maken. Een lijstje met de laatst geplaatste verhalen kunnen we dan een plekje op de voorpagina geven. :)) Nou dus een geschikte rubriek zien te vinden....
 

Marcel

Moderator
en desnoods, na goedkeuring van de ateur(s) downloadbaar in Word of PDF ?? PDF is dan beter, ivm niet makkelijk kunnen aanpassen, zodat het verhaal intact blijft en er toch een beetje copyright op staat. en dan aan het eind van het jaar de verkiezing van Hét Verhaal 2006 ?? :bakkie:

het zou van mij wel in de rubriek Cultureel mogen.

marcel
 
Pasqual schreef:
Dat vind ik nou een leuk idee :DD

Op welke manier zullen we dit vormgeven? Omdat de lijst met rubrieken al erg lang is, lijkt het mij beter om een nieuwe subrubriek aan te maken. Een lijstje met de laatst geplaatste verhalen kunnen we dan een plekje op de voorpagina geven. :)) Nou dus een geschikte rubriek zien te vinden....
Ik zou ze in de maandelijkse nieuwsbrief zetten. :oeps:
 
Ik weet niet wie ik tegen de schenen schop, maar ik zou zo denken: hef de zandbak op.
Breng deze onder bij diversen.
Verzin een spetterende naam voor de verhalen zodat elke nieuwkomer zijn/haar oog erop valt en denkt: zooooooooooooo Tsjechie da's leuk.

Groet van een uitgespeelde Kukel.
 
Ik voel wel voor dit voorstel. Zand doet computers toch maar vastlopen en de zandbak was toch in het leven geroepen om te wennen aan het nieuwe forum.
Wat mij betreft:Motie aangenomen

Uitgespeeld??? Mag hopen van niet
 
Bovenaan