Het kan verkeren!

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Soms “lopen” hier op het forum wel eens leden rond, waarvan ik denk:
ja, díe heeft het, en dat bedoel ik uiteraard in positieve zin.:)
En “het” is voor mij in deze de persoonlijkheid die schuil gaat achter het desbetreffende lid, de posts en/of de verhalen die hij/zij schrijft over Tsjechië, maar ook de humor waarmee doodnormale of niet Tsjechië-gerelateerde zaken weergegeven worden,
gewoon iemand die je een positief gevoel geeft. :)
En ik denk dat ik er weer iemand gevonden heb, want naast al je andere posts plaats je nu weer iets waar ik heel warm gevoel van krijg. Ook al is het al een tijdje geleden, (schreef je hier niet eerder over? :denk:) iemand die belangeloos zijn energie steekt in een project om zijn medemens te helpen en dat achteraf ook nog eens in een leuk verhaal verpakt, die verdient van mij een grote pluim! :top:
 
Ik heb wel eens een gedachte gehad om rollators mee te nemen naar Tsjechie.

Die werden hier gewoon in het oude ijzer gegooid.

Geen handel dus weg er mee.

Hoezo de zorg is duur?
 
Ziekenhuizen Susice en Klatovy

Heel mooi verhaal mijn complimenten :beleefd:
Loop bijna dagelijks voorbij het ziekenhuis in Susice zal voortaan aan je verhaal denken .Het ziekenhuis van Klatovy heb ik al meerdere malen van binnen mogen aanschouwen. :bloos2: Zal de volgende keer op het ziekenhuismeubilair letten.
 
Mooi verhaal. Ook wij vonden het zonde dat de rollators bij het vuil werden en gezet en namen er zeven jaar geleden een mee voor een Tsjechische oude dame. Helaas kon zij er niet mee lopen. Tsjechië is anders dan Nederland: een trapje van de voordeur naar de tuin, een tuinpad met tegels die schots en scheef lagen en weggetjes vol gaten waar de rollator in bleef steken. Ik heb nooit gezien dat zij hem gebruikte.
 
Bovenaan