Happy Home

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

ik stelde haar voor dat ik wel een ander huisje wou maar dat dat 50,- euro duurder was,en dat zij die kosten op zich namen.(ik moest henk ook al afzeggen waar wij het restaurant hadden besproken enz enz)dus daar moet ook een bloemetje heen voor de gemaakte drukte (jullie snappen wel wat ik bedoel)
ze wilden er niks van weten,toen had ik het helemaal gehad,en heb gevraagd om het bedrag wat ik al gestord had vandaag nog over te maken op ons rekening.ben dus benieuwd wat er vanavond op mijn rekening staat.
en happy home daar boek ik nooit meer
groet rika

o ja en stel dat ik zelf niet tot deze ontdekking was gekomen wat dan,ik had daar gestaan met onze drie kinderen.
nou ik zoek nog even verder
 
Belachelijk zeg van Happy Home! Er is vast nog wel iets te huur voor jullie toch?? Hopelijk heb je wel snel je geld terug. Sterkte met zoeken, het lukt je vast wel.
 
Happy Home werkt samen met www.interbohemia.cz. Toen wij dit wisten hebben we de site eens bezocht: hadden we beter niet kunnen doen. Een aantal huisjes die wij geboekt hadden via HH bleken daar vaak meer dan 100 Euro goedkoper te huur te staan! (En aangezien we altijd buiten het seizoen hebben geboekt kan het verschil in het hoogseizoen dus honderden Euro's zijn.)
 
Toch heb ik ook een hoop goede dingen over HH gehoord. Ik denk ook maar net wat je ervaring is. Er kan natuurlijk altijd wel eens iets fout gaan. Een heleboel organisaties zijn niet vatbaar voor als men voorstelt een ander vakantiehuis te nemen min een bepaald bedrag. Kan ook behoorlijk averechts werken. Zo hebben wij een keer een (geweldig) huis (volgens hun site) gehuurd bij Topic Travel. Nou t was een ramp. Wij hebben heel wat correspondentie (incl. foto's van het eea) gehad met Topic Travel. Uiteindelijk kregen wij ook 50 euro terug. Maar ze bleven bij hun standpunt dat het huis geweldig was. Ik had liever gehad dat ze de omschrijvijng op hun website hadden aangepast dan mij die 50 euro terug te geven.

Zo zie je maar weer, ik boek dus van mijn levensdagen nooit meer iets bij Topic Travel terwijl er waarschijnlijk andere mensen hele goede ervaringen mee hebben.
 
ik heb tot nu toe 2 huizen gehuurd bij happyhome. de huizen bij happy home waren best wel oud. het is ons al 2 keer overkomen dat we in een huis kwamen met echt een keuken uit de jaren 50 ofzo.
ik vond happy home verder wel goed.
 
Happy home hebben we zeer goede ervaring mee. Zijn alleen duurder geworden, en lokaal hebben ze soms echte tsjechen die weinig duits oreren..
 
Bovenaan