Happy Home

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Re: Wie heeft ervaring met Happy Home?

Zie bij voorbeeld het huis van één van onze buren
Nogal stevig geprijsd, Karl zelf krijgt er iets meer dan de helft van.
Happy home pakt dus een stevige marge.
Omdat ons huis er dus vlak bij staat spreken we de NL mensen die er zitten wel eens. Ze zijn in de regel goed te spreken over Happy Home.

Via de zoekfunctie zul je waarschijnlijk vele aanbiedingen van forumleden vinden, dat kan je een flinke besparing opleveren.

Wij verhuren zelf en via Mozaiek reizen.
 
Re: Wie heeft ervaring met Happy Home?

Wij hebben nu 2 huizen gehuurd via Happy Home.... Geen problemen mee gehad... Elke keer was het prima in orde.

Tja en de prijs... Het kan je inderdaad een flinke besparing opleveren als je particulier huurt, maar dan moet je wel de adresjes weten en ze moeten nog vrij zijn....
Verder geeft Happy Home natuurlijk wel bepaalde garanties die je bij een particulier krijg.... (ik geef toe, daar vragen ze dan wel veel geld voor).
 
Re: Wie heeft ervaring met Happy Home?

Klopt helemaal Arno!

Mag ik als volgt voor Boterbloem samenvatten:
Happy home heeft de zaakjes goed voor elkaar maar je betaald er wel voor
 
Re: Wie heeft ervaring met Happy Home?

Ook een aantal malen een huisje gehuurd via happy home (Frankrijk, België (ardennen) en in tsjechië).
Nooit problemen gehad
 
Re: Wie heeft ervaring met Happy Home?

Wij hebben jarenlang huisjes via Happy Home gehuurd, zeker 10 verschillende in Frankrijk en vorig jaar een huis in Tsjechië. We zijn altijd heel tevreden geweest.
Dit jaar hebben we rechtstreeks een huis gehuurd bij een Tsjechische eigenaar, en dat was uiteraard goedkoper, maar je moet wel weten waar er huisjes via particulieren te huur zijn.
In de gids iets uit zoeken is prettig, dus daar betaal je voor. Wij boeken nooit minder dan huizen met 3 sterren, en ik kijk altijd of er een wasmachine aanwezig is, en we hebben altijd mooie plekjes gehad.

groetjes,
Tonia
 
Re: Wie heeft ervaring met Happy Home?

ja en leuke vraag is er een site waar je huisjes particulier kan boeken
 
Re: Wie heeft ervaring met Happy Home?

Dag Lady P.

Ook wij zoeken regelmatig naar aangename onderkomens in Tsjechie. Er zijn vele sites van particulieren via Google te vinden, maar dat is zeer tijdrovend.
Kijk ook eens naar Marktplaats.nl en natuurlijk dit forum.

Met vriendelijke groet,

Arthur.
 
Re: Wie heeft ervaring met Happy Home?

We zijn nu net een week terug uit Tjechie en hadden een huisje via Happy home geboekt
Een paar jaar terug hadden we een huisje in Duitsland
Beide keren was het prima voor elkaar
Rechtstreeks boeken is inderdaad veel goedkoper maar dit is wel handig
 
Re: Wie heeft ervaring met Happy Home?

Wij hebben ook 1x een huisje in de winter gehuurd van Happy Home. ( Het was voor ons de eerste keer voor de wintersport.)
We hebben wel even moeite gehad om het huis te vinden in het dorp(gehuchtje) maar verder was alles goed geregeld.

Groetjes Sylvia
 
We hebben nu 5 keer via happy home geboekt. De eerste keer was het huisje matig, maar de andere keren prima in orde. Vooral de laatste aan het Trnavkameer, chalet Forstova (mo-580) vonden wij een heel fijn huisje, hoewel het niet al te groot is. We zijn hier zelfs drie jaren achter elkaar teruggeweest. De enige reden dat we nu (ook weer via happy home) wat anders hebben geboekt is, dat we alles in die omgeving zo'n beetje hebben gezien. Als iemand trouwens ervaring heeft met wb-707, dan horen wij dat graag.
 
.
Brigitte16 schreef:
even voorstellen,
ik Brigitte, ben op deze site terecht gekomen door het surfen naar alles wat met het reuzengebergte te maken heeft, in tsjechie

wat ik nu al gezien heb, daardoor heb ik alleen maar meer zin om te gaan.
Wij zouden niet op vakantie gaan, en vrienden van ons ook niet, en toen kregen we het over tsjechie.
Mede doordat ons door veel mensen al vertelt is dat het zo'n betaalbaar vakantieland is.

Nu hebben we een huisje gehuurd via Happy home.
En ik ben erg benieuwd of iemand al eens met happy home in zee is geweest.
We verwachtne er helemaal niets van, dus het kan alleen maar meevallen.

Ik ben benieuwd naar reacties.
 
Wij hebben verschillende keren huisjes van hun gehuurd en die waren redelijk tot goed.
Ik zou dus maar lekker gaan genieten, het komt allemaal goed!!!! :D :D
 
tja happy home
vorig jaar geboekt maar ik moet zeggen dat het bij ons toch minder was.
het huis was perfect geen problemen was van een nederlandse eigenaar.
Maar de route beschrijving van happy home was zeer onder de maat.
ook waren de beheerders slecht te bereiken zwembad was aanwezig maar met mooi weer jammer geen water erin.
wij boeken dan ook nooit meer bij happy home.
we kiezen dan liever voor topic travel die maken waar wat ze beloven en alles perfect geregeld of zelfs nog meer
zilveroor
 
Wij hebben vorig jaar ook een huisje gehuurd bij Happy Home.
Het was een prima huisje, en alles goed geregeld door Happy Home.

De route beschrijving tot aan het dorpje was perfect, maar om in het dorpje het huisje te vinden zat een getekende route bij, en die klopte niet helemaal.
Maar middels vragen in het dorp zijn we er toch gekomen.

Dus een volgende keer boeken we zeker weer bij Happy home.
 
Happy Home nou niet dus !!

Zo we waren eindelijk van alles voorzien ,het huisje was besproken het restaurant waar we zouden gaan eten en het oude jaar uit zouden zitten was besproken enz enz de plannen voor de hele week waren al gemaakt.
gister zal ik mijn schoonzus laten zien waar we heen gaan,staat het hele huisje wat we bij happy home haden geboekt(en al betaald)niet meer voor de winterverhuur.
Ik gebeld (s'morgens 10 uur) o is ons niet bekend,maar ze zouden navraag doen en werd voor 12 uur terug gebeld(nou niet dus) 1 uur maar weer eens gebeld,ja ze waren er heel druk mee bezig maar konden de verhuurder niet te pakken krijgen maar voor 3 uur zou ik worden gebeld.
4 uur nog niemand gebeld ik weer bellen je gelooft het niet ze wisten van het hele verhaal niks af en het stond ook niet in de computer,maar de vriendelijke mevrouw zou er gelijk werk van maken en belde voor half 6 terug.
nou vanmorgen 9 uur had er nog niemand gebeld dus ik klim maar weer in de telefoon, PFFFFFFF !!!!
Happy home,ja ik heb gister ook al verschillende keren gebeld bla bla bla,nou dat wisten ze niet en het stond ook nergens genoteerd GRRRRRRRR!!!! maaaaaar de mevrouw zou mij voor 12 uur weer bellen
en jawel 11:46 de telefoon gaat,het speet haar geweldig,maar het huisje was inderdaad niet meer verhuurbaar voor de winter.
Oke wat is het allernatief,nou dat was er niet,(en ik had 3 weken geleden al het bedrag betaald)dus daar gaat ons oudjaarsavond in het mooie tsjechie met al ons plannen die we al hadden gemaakt.
nou ik wilde even mijn gal spuwen over Happy home,
mocht iemand nog een gezellig huis weten van 29 of 30 december tot 5 of 6 januari dan horen we het graag
groetjes Rika
 
Balen zeg!!!! Ik zou die mevrouw van Happy Home maar even wijzen op de referentie die je hier hebt geplaatst en een paar honderd mensen dit zullen lezen. Wedden dat ze heel snel wat anders voor je heeft!:)
 
Bovenaan