Goedkope reparaties in Tsjechie.

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Ik ga ook al jaren in Liberec ipv in Nederland naar mn tandarts. Heb het hele tandartspakket er hier uitgegooid.

Vooral voor mensen waar een hoop mee moet gebeuren is het wel interresant om in CZ naar de tandarts te gaan..
Mijn tandarts daar wil graag nog nieuwe clienten aannemen..
Ze komen bij haar zelfs uit Belgie en Zwitserland.
 
B tandartsen? Over Tsjechie hoor ik alleen maar goeie ervaringen. Alleen maar A tandartsen!
smile.gif
(sorry, ik kon het niet laten)
 
Ik hoorde dat ze bij me tante t een en ander hebben verkloot met kronen en weet ik het, dan weer daar laten maken, daar erop zetten, weet ik het, koste nogal veel tijd, moeite en pijn (denk haha) voordat het goed was.

Dus ik zal er niet zo gauw naar de Tandarts gaan,
maar ja, de Tandarts in NL is ook naadje jo haha.

Dus wat maakt t uit.

Ligt er maar net aan welke je hebt.
 
Maakt wel wat uit. Als er iets is, en moet je telkens naar CZ, is het een gedoe. Ralph komt er elke week, maar meesten niet.
Dan kun je beter (denk ik) NL tandarts hebben, daar kun je meteen naar toe als moet.
 
Er was laats een engels programma op te TV.
Daar worden reizen georganiseerd naar Polen om je vet te laten wegzuigen; borsten te laten vergroten en dat soort dingen.. (het vliegtuig daarnaartoe zat helemaal vol!)

Als je echt een beroerd gebit hebt en je hebt een paar kronen nodig; dan ben je in NL meer als 1700 euro kwijt (schatting) Dan is het misschien verstandig om het in CZ te laten doen in combinatie met een vakantie
smile.gif
 
Met de tandarts op vakantie. Ja ja. Mijn dag is al verpest als ik op kontrole moet.

Hoe zit het met ziektenkostenverzekering. Betalen ze iets van CZ rekeningen?
 
Ziektekosten verzekering: het ligt vaak aan de soort polis die je hebt. Zelfs maken ze er reclame mee op TV voor buitenlandse behandelingen in ziekenhuizen als het in NL te lang duurt. hoe dat zit met tandartsen weet ik niet.
 
</font><blockquote><font class="small">Als antwoord op:</font><hr />
Maakt wel wat uit.

[/ QUOTE ]

Wat ik dus wou zeggen is dat het niet uit maakt waar je gaat, t ken overal mis gaan, overal goed gaan.

Dus zou ik het gewoon lekker bij je gebruikelijke tandarts houden haha
grin.gif
 
Bovenaan