even netjes voorstellen

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

strik schreef:
Hallo allemaal!Dat is mijn eerste berichtje hier.
En meteen ee vraag.Ik en mijn vriend zijn van plan te gaan trouwen, maar dan wel in Praag-lijkt ons superromantisch:snik:
Maar hoe werkt dat enig idee?Mijn toekomstige heeft de nederlandse nationaliteit en ik-dubbele:Nederlands en Russisch.
En welke kerk is de beste?Kan iemand ons helpen,please:oeps:
alvast gefeliciteerd .

betreft de regelgeving lijkt het mij verstandig contact op te nemen met de nl-ambassade in praag.
misschien is er de laatste tijd iets verandert ?
 
Heb net een cd gedownload om iets van de taal te leren.
Heet Talk Now die cd.... moet hem nog branden en dan zal ik het wel eens bekijken.

Heb op dit forum nog niet zo veel gevonden aan materiaal om iets van de taal te leren.

ok weet al 2 dingen... Pivo's zijn heel belangrijk en als je die drinkt dan zeg je "na zdravi" :D
 

Pelhřimov

Donateur
Martin er staan 9 taallessen gemaakt door Elke op het forum, alleen moet je jezelf er even voor aanmelden.

Freddy schreef ooit:
... voor de Tsjechie-net cursus moet je gewoon jezelf aanmelden in "Mijn profiel".

Klik op "Mijn profiel", ga daarna onderaan bij "Diversen" en klik op "Groepslidmaatschap", dan zie je rechts bovenaan staan: "Cursisten Tsjechie.net Leden die meedoen aan onze cursus Tsjechisch", klik rechts "Word lid"en bevestig dit. Als je nu terug klikt op "Forums", dan zie je onderaan "Hezky Česky!", met de rubrieken "Cursusinformatie&Lesbesprekingen" en het "Klaslokaal"
 
Hi Jeanne, bedankt voor de tip.
Ik heb overigens wel even gezocht en ook wel wat dingen gevonden van Elek, alleen nog niet die taallessen.
Heb je misschien een linkje voor me?

grt
Martin

edit: toppie... ga ik gelijk doen dat aanmelden
 

Freddy2005

† In Memoriam
Pelhřimov schreef:
Martin er staan 9 taallessen gemaakt door Elke op het forum, alleen moet je jezelf er even voor aanmelden.

Freddy schreef ooit:
... voor de Tsjechie-net cursus moet je gewoon jezelf aanmelden in "Mijn profiel".

Klik op "Mijn profiel", ga daarna onderaan bij "Diversen" en klik op "Groepslidmaatschap", dan zie je rechts bovenaan staan: "Cursisten Tsjechie.net Leden die meedoen aan onze cursus Tsjechisch", klik rechts "Word lid"en bevestig dit. Als je nu terug klikt op "Forums", dan zie je onderaan "Hezky Česky!", met de rubrieken "Cursusinformatie&Lesbesprekingen" en het "Klaslokaal"

Klopt helemaal Jeanne, en Martin, pivo's zijn het allerbelangrijkste in Tsjechië. :cheers:
 
Bovenaan