even netjes voorstellen

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Hallo allemaal,

ik ben sinds vandaag (11-11-2006) lid geworden van dit forum, omdat ik samen met mijn gezin komende zomer voor het eerst naar Tsjechië op vakantie gaan.
Voorheen zijn wij 20 jaar naar Zwitserland op vakantie geweest, maar we willen nu eens wat anders.
Uiteraard speelt ook het prijspeil van dit land vergeleken met Zwitserland een rol in onze keuze voor dit land maar zeker niet in de laatste plaats ook wat het zoal te bieden heeft. Daar heb ik al erg veel over gelezen en ik hoop dat deze site ook een steentje ( of een steen) eraan bijdraagt.

Ik ben werk als docent al 27 jaar op een middelbare school in Zaltbommel. Heb een lieve vrouw en 2 zonen van 15 en 18. Of die oudste komende zomer nog mee wil met ons moeten we nog afwachten. Hij zegt van niet.
 

Freddy2005

† In Memoriam
Alvast welkom op het forum Martin. Weten jullie ongeveer welke richting het precies zal uitgaan? En zijn jullie campingfanaten of gaat het een huisje, pension of hotel worden ?
 
Van harte welkom op forum feertje 22.
Ik weet zeker dat je veel info kunt vinden waar je verder mee kunt.
Indien je zelf al weet wat voor iets je zoekt gebruik de zoekfunktie.
zoniet schroom niet om specifieke info te vragen veel sukses op forum
en wie weet wordt je net zo fanatiek tsjechieganger als wij.
groeten cees fijneman oosterhout
 
Freddy2005 schreef:
Alvast welkom op het forum Martin. Weten jullie ongeveer welke richting het precies zal uitgaan? En zijn jullie campingfanaten of gaat het een huisje, pension of hotel worden ?
Ja wij zijn echte campingfanaten.

puptentje --- tent -- bugalowtent --- vouwwagen ---- en nu sinds 2 jaar caravan :-)

We hebben al een camping gereserveerd voor komende zomer.
Camping2000 in Januv Dul, in de buurt van Liberec.

Wij zijn echte bergwandelaars en daarom in de buurt van het Reuzengebergte. Ben benieuwd hoe die zijn in vergelijking met de Alpen.

grt.

Martin