Even kennismaken

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Ad Verschoor

Donateur
Noor, de route op het kaartje heb ik meerdere malen per auto afgelegd. Het is een hele mooie omgeving.
Overigens zou ik je aanraden om even van de route af te wijken om Klatovy aan te doen.
Zie mijn reisverslagen 2010 en 2011. Graag wil ik je een hele mooie tocht wensen en ik zie je belevenissen in Tsjechie graag terug op dit forum. Ik blijf je ook volgen via je website.
 
Dank voor je reactie. Het is de bedoeling om gedeeltelijk de 'fietsroute naar Praag' te volgen en van daaruit richting Kutna Hora, Zdar, Brno verder naar de grens. Volgende week zet ik de route op mijn weblog. wwww. noorandmore.weblog.nl
Heb er veel zin in.
 
Tja' Noor deze jongen gaat zonder oefenen van Haarlem naar Psov
Dit is een dorp waar ik een huisje heb.
Je zult me zeker zien want de campeer meuk zit in zo'n kinderkar
Ik zou niet weten hoe de baggage anders in de tassen moet
Het lijkt me een leuke tocht en hoop lekker tot me zelf te komen
 
'Alles wat je thuis laat is meegenomen Dirk'

Ga straks eens op de kaart kijken waar Psov ligt. Het wordt vast een geweldige tocht en zeker is in ieder geval dat je de accu al fietsend prima op kunt laden.
 
Tja het is de eerste keer met de fiets camperen ik weet echt niet hoe ik alles in die tassen moet proppen .

Het is een goedkoop karretje dus kan hem altijd wegdoen onderweg.

Heb er super zin in
 
Hoi Noor ik heb je route gezien op je blog ik fiets dezelfde route maar ga eerder weg
Je gaat langs Psov. ik ben er dan waarschijnlijk (als je me niet hebt ingehaald)
Als ik er ben kun je dus evt slapen kijk maar
Groetjes
 
Bovenaan