Beste medeforumgenoten.
Wij zijn gisteren naar Tsjechië gereden via de grensovergang Waidhaus.
Normaal gesproken kopen wij ons tolvignet bij het tankstation.
Er zijn nog twee kleine huisjes/wisselkantoortjes waar je ook het tolvignet kunt kopen.
Helaas stond daar een hele lange rij en het regende pijpenstelen.
Bij de benzinepomp vroeg een vrouw (Engelstalig) of ze kon tanken en dan betalen, of dat ze eerst moest betalen.
Vervolgens begon de man achter de toonbank gigantisch tegen haar te blaffen en vertelde dat ze geen grenswisselkantoor zijn.
Tegen een volgende klant begon hij ook te blaffen omdat ze geen tolvignetten verkopen (overal borden koop hier uw tolvignet) en dat ze buiten bij een van de wisselkantoortjes moest zijn.
Ik goed gekeken en naar het wisselkantoortje gereden waar weinig mensen stonden.
Toen ik binnen kwam zei de man achter de balie dat hij mij niet ging helpen en stuurde mij weg net als de volgende klant.
Terug naar het eerste kantoortje waar nog steeds heel veel mensen buiten in de stromende regen stonden te wachten.
De vrouw achter de balie plaatste een bord met de tekst dat ze pauze ging houden en liep weg.
Uiteindelijk heeft mijn schoonvader het vignet online voor ons geregeld (iets van 85 euro incl. handelingskosten).
Deze situatie heeft mij wel behoorlijk geërgerd.
Ik ben wel benieuwd naar wat jullie ervan vinden, en of dat er mensen zijn met een dezelfde ervaring?
Groet Luigi.
Wij zijn gisteren naar Tsjechië gereden via de grensovergang Waidhaus.
Normaal gesproken kopen wij ons tolvignet bij het tankstation.
Er zijn nog twee kleine huisjes/wisselkantoortjes waar je ook het tolvignet kunt kopen.
Helaas stond daar een hele lange rij en het regende pijpenstelen.
Bij de benzinepomp vroeg een vrouw (Engelstalig) of ze kon tanken en dan betalen, of dat ze eerst moest betalen.
Vervolgens begon de man achter de toonbank gigantisch tegen haar te blaffen en vertelde dat ze geen grenswisselkantoor zijn.
Tegen een volgende klant begon hij ook te blaffen omdat ze geen tolvignetten verkopen (overal borden koop hier uw tolvignet) en dat ze buiten bij een van de wisselkantoortjes moest zijn.
Ik goed gekeken en naar het wisselkantoortje gereden waar weinig mensen stonden.
Toen ik binnen kwam zei de man achter de balie dat hij mij niet ging helpen en stuurde mij weg net als de volgende klant.
Terug naar het eerste kantoortje waar nog steeds heel veel mensen buiten in de stromende regen stonden te wachten.
De vrouw achter de balie plaatste een bord met de tekst dat ze pauze ging houden en liep weg.
Uiteindelijk heeft mijn schoonvader het vignet online voor ons geregeld (iets van 85 euro incl. handelingskosten).
Deze situatie heeft mij wel behoorlijk geërgerd.
Ik ben wel benieuwd naar wat jullie ervan vinden, en of dat er mensen zijn met een dezelfde ervaring?
Groet Luigi.