En toen was hij klaar

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

In augustus 2007 ontstond het idee en nu bijna 4 jaar later staat hij er dus.

Voor iedereen die plannen heeft om een huis te gaan bouwen een riem onder het hart.
Reken er op dat je veel ja erg veel dingen tegen komt, dus een rotsvast vertrouwen in een goede afloop is absoluut nodig.
Wij hebben vaak gedacht: "pffffft waar zijn we aan begonnen"

Daarnaast mag je van mij aannemen dat je hulp ter plekke nodig hebt. Alleen kan je het niet....echt niet!!!!
Dankzij dit forum zijn er in de loop van de jaren vele contacten ontstaan die stuk voor stuk van veel waarde zijn geweest om uiteindelijk het project tot stand te kunnen brengen zoals het er nu uit ziet.
Nee ik ga geen namen noemen. De mensen zelf weten wel van welke onschatbare waarde ze zijn geweest (en nu nog zijn)
Zonder die mensen en zonder dit forum was het ons niet gelukt.

Voor ons was het ook een enorm leerproces. Ongelooflijk hoe veel we geleerd hebben van Tsjechië en dan met name van de heersende cultuur en hun regels. We zin dingen tegen het lijf gelopen waarvan het bestaan niet konden vermoeden.

En dan nu uiteindelijk........dit is ie dan....is het geen plaatje ????

het huis_r.jpg
 
Van harte gefeliciteerd! Het zal, zoals je beschrijft, behoorlijk wat van je gevergd hebben maar het resultaat is geweldig. Geniet ervan, veel plezier gewenst nu het resultaat er staat.
 

char

† In Memoriam
Sodeknetter!!... Mooi huis!!..

Wanneer gaan jullie het tweede bouwen??..:lmfao:

Sorry!!.. :fool:

Maar nu even zonder zottigheid!!.. Ik wens julie, na al die ellende, een wereldtijd in Tsjechie toe!!..

En een nieuw huis met zo'n lange voorgeschiedenis,...dat alleen maakt het al uniek!!..

Gefeliciteerd!!

Char.
 
Bovenaan