En toch ging mama mee naar Tsjechie!

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Dank jullie wel! Het verdriet krijgt een plaatsje, maar het gemis groeit, he? Jullie ook sterkte!
Gecondoleerd met dit grote verlies en zeker zo kort na het verliezen van je vader
ik wens jullie heel veel sterkte voor de komende tijd.
het is een mooi idee dat jullie en boom planten daar, weet je misschien of je moeder een voorkeur
had voor bepaalde bomen
De boom/struik is geplant. En ja, ze had een voorkeur: het is een hele mooie magnolia geworden!
Hij heeft al gebloeid, vanaf het terras konden we hem in al z'n pracht bewonderen.

Deze weken in Porezanky zijn goed geweest voor ons, het verdriet heeft een plekje gekregen, maar het gemis groeit.
 
En dat blijft ook nog wel even Boya. Alsnog gecondoleerd.

Mijn moeder is in 2002 overleden, twee weken nadat wij in Tsjechië de overstromingen hadden meegemaakt. Maar ik zou nog regelmatig even willen bellen oid.....
 
Ja, dat is het he, het gevoel: ik zou zo graag nog even....
Hoe vaak ik hier nu nog tegen Kees zeg, effe mama bellen, want... o nee, kan niet meer.
Tijdens de begrafenis heb ik het lied van Karin Bloemen laten spelen: Geen kind mee. Met de toevoeging: mama, alles is gezegd, het is goed zo. En zo voelt het nog steeds, ook al schrijnt de pijn.

Dank je wel
 
Bovenaan