Eén week Tsjechië en nooit meer

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

erg jammer dat jullie deze evaring hebben gehad in tjechie

waar gingen jullie anders altijd na toe op vakantie ?

hebben jullie je verdiept in het land? voordat jullie er heen gingen .

geen winkels? zo dichtbij Praag en dan deze meest mooiste stad van Europa niet bezoeken ?

je hebt gelijk dat het er niet altijd even netjes is waar dat aan ligt ik weet het niet in hotels heb ik ook gezien dat het schoonmaken niet het eerste vereiste is .

had de eigenaar of verhuurder geen foldertjes enzo voor jullie klaar liggen met plattegrond ?


groetjes
 
als wij boeken kijken we idd altijd naar de omgeving of er wat te doen is in de buurt en of t mooi is. Wij boeken altijd via bohemia travel en die huisjes die hun in tjechie hebben komen alleen maar nederlanders en de dorps/stads mensen zijn altijd vriendelijk bij ons geweest. De huisjes zijn eenvoudig, schoon en je kunt je prima redden.. maar goed als je voor luxe op vakantie wil.. tsja dan moet je naar dubai gaan...

whaaaaaa nog een week!!!!!
 
Ook wij zijn net terug van 2 weken tsjechie, hebben dit ook via internet (happyhome) geregeld. Bij ons was het zelfs nog veel beter dan de indruk die we gekregen hadden via de fotos van internet.
Wij hebben nog in geen enkel land, inclusief Nederland, zulke vriendelijke en hulpvaardige mensen gezien dan in Tsjechie.
Bijvoorbeeld, we waren net in de plaats van bestemming aangekomen, konden het huisje niet vinden, vroegen het een paar Tsjechen die vanwege de taal het ons niet duidelijk konden maken.
Die stapte in zijn auto en bracht ons naar ons huisje waar de eigenaar ons zat op te wachten met een koude pivo en frisdrank.
Voor de Tsjechen niets anders dan lof.
 
ik was daar ook zo 4 jaar geleden en je kan er best veel dingen doen zoals wandelen, naar praag, naar kastelen toe, naar beroun toe, kanoen, zwemmen, naar grotten toe en meer. misschien wisten jullie dit allemaal niet. maar echt er zijn betere huisjes waar die tsjchen wel normaal doen.
 
Bovenaan