Eén week Tsjechië en nooit meer

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

hallo,
wij zijn met 6 personen + hond een weekje naar tsjechie geweest..
we kwamen daar aan en het huisje was al vreselijk hele kleine kamers over stof ..maar ja dat viel nog wel mee.. er was daar gewoon niks te doen we zaten bij een rivier dat was het enige.en het was ook nog eens veel bewolkt. de tsjeche keken je aan of ze je wilde vermoorde echt allemaal.en het leek of je in krotte wijken zat..
en daar hadden we dan nog geld voor betaald ook..wij zijn na 5 dagen vertokken..
dat was onze ervaring met tsjechie.
mvg Natasja en de rest van de familie
 
Toch vervelend zulke berichten, zeker als het je overkomt.
Maar gelukkig hebben de meeste mensen toch andere ervaringen.
Laat het niet het einde zijn van je bezoek aan Tsjechie want het kan zeker anders.
 
hoi natasja

als je goed op deze site rond leest zijn er echt mooie plekken
en ook voor weinig geld
en vriendelijke mensen ( tjechen die er naast wonen )
wel belangrijk is dat je even op internet of hier rond kijkt waar is mijn huisje en wat is er te doen in de beurt
ga er al 7 jaar heen en elk jaar een andere omgeving
ik zal je dus aanraden om nog eens te gaan
en dan je goed laten informeren

groetjes gerben
 
wij zaten in roztoky..ik heb inderdaad ook veel goede reacties over tsjechie gelezen.Daarom zal het wel aan onze bestemming hebben gelegen.. en het leek alsof er een hoop te doen was er stond dat er een redelijk groot zwembadje bij ons huisje was een overdekt tarras en een stenenhaard maar dat was er allemaal niet en op de foto leek het ook 10 keer mooier dan dat het is..
Natasja
 
Natasja,

Hebben jullie het van internet afgehaald?
Of hebben jullie het via een reisburo geboekt?

Als het van internet afkomt, kun je ons dan vertellen waar we het kunnen vinden?

Groetjes Ralph

Had nog een vraagje..

Ligt Rostoky vlak bij Praag? Aan de rivier?
 
ja dat is zo we hebben ook geprobeert watervallen of iets op te zoeken en we hebben een tijdje rond gereden..maar we konden ook niet echt iets van winkels vinden.en de tsjeche waren ook niet bepaalt vriendelijk..Groetjes Natasja
 
Wat jammer, want Tsjechië is juist zo mooi! Uiteraard niet overal, maar ik zou zeggen: Geef het toch nog een kans, want Tsjechië heeft zoveel schitterende plekjes en werkelijk waar: Zoveel enorm aardige mensen!!!
 

Pelhřimov

Donateur
ja dat is zo we hebben ook geprobeert watervallen of iets op te zoeken en we hebben een tijdje rond gereden..maar we konden ook niet echt iets van winkels vinden...

Jammer dat jullie het er niet naar je zin hebben gehad. Maar dat jullie er geen winkels hebben kunnen vinden is erg vreemd, want Beroun en Rakovnik liggen er maar zo'n km of 10 er vandaan. En daar zijn zeker Hypernova's.

klik hier eens (boven de foto) op het icoontje van de toren, dan zie je de bezienswaardigheden in een straal van 20 km rondom Roztoky met de de eventuele websites erbij.
 
Bovenaan