Dobronice / Bechyne

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

mulder

Geroyeerd Lid
Ik wou je nog wat vragen.
weet jij toevallig wat voor een winkel de marktkauf is ik kreeg een bericht dat die in tabor zat.

dat is vlak bij onze vakantie bestemming Dobronice.

dankjwel
 
bij hluboka is wel een dierentuin, maar hij is niet erg groot, maar wel leuk om even doorheen te lopen. je kunt het dan goed combineren met het kasteel. de dierentuin en het kasteel liggen op zich dicht bij elkaar. het is te lopen. en het kasteel is erg mooi vooral alle oude spullen erin. je kan er een blaadje krijgen met een duitste vertaling zodat je het beter snapt. of een duitste rondleiding,maar die was er niet toen ik er was.
verder cesky budejovice een leuke stad met het grootste winkelcentrum van zuid bohemen. en verder ook veel hypermarkten enzo.
en verder is er genoeg te doen in de omgeving.
 
verder cesky budejovice een leuke stad met het grootste winkelcentrum van zuid bohemen. en verder ook veel hypermarkten enzo.
en verder is er genoeg te doen in de omgeving.
ik vergat bij cesky budejovice nog het klooster en de zwarte toren en het leuke plein met leuke winkeltjes en restaurantjes eraan. en een vvv waar je gratis kunt internetten. alleen er is wel een vreemd toetsenbord:fluit:
 

Freddy2005

† In Memoriam
Dat hoeft toch niet, ik heb nog nooit met een lege maag blijven staan. En als er een Nederlandse kaart is dan rest er van de zaak weinig Tsjechisch volgens mij. :fluit:

De kaart van hotel panska staat in het Engels op de site.
 

mulder

Geroyeerd Lid
Dat hoeft toch niet, ik heb nog nooit met een lege maag blijven staan. En als er een Nederlandse kaart is dan rest er van de zaak weinig Tsjechisch volgens mij. :fluit:

De kaart van hotel panska staat in het Engels op de site.
wij gaan niet zomaar wat bestellen.
willen graag in het duits of engels of nederlands bestellen

al koop je een woordenboekje kom je een eind. en anders wil misschien een van de obers het wel voor je vertalen.
ja we kopen wel een woordenboekje,maar nederlandse of engelse kaart is wel makkelijk

De meeste restaurants in Bechyne hebben een Duitse en of Engelse kaart. Wel hebben ze hoofdzakelijk Tsjechische gerechten, bij hotel Panska kun je ook steengrillen.
In Dobronice is de kaart alleen in het Tsjechisch.
naja we zien wel
willen het liefst wel even weten wat we te eten krijgen
 
Bovenaan