Camping Roznov

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Re: Camping Roznov - wie weet er meer over ?

ja die heb ik bij mij op de video staan in de verte.
helaas niet op een digitale videocamera dus ik kan het niet op de computer zetten
groetjes jacquelien
 
Re: Camping Roznov - wie weet er meer over ?

wij zijn deze zomer voor het eerst in tsjechie op vakantie geweest ,op camping roznov.deze camping is ons goed bevallen.reserveren lukte niet,we kregen netjes een brief thuis dat we gewoon konden komen,en dan ons plekje konden gaan zoeken.er is een oud en een nieuw gedeelte.wij stonden op het nieuwe gedeelte,een ruime plek.het toiletgebouw was netjes en de wc en de douches kon je op slot doen.alleen warm water was soms in de avond een probleem,maar dan gingen we in de ochtend douchen.het zwembad ook goed verzorgd,onze 2 dochters van 7en 9hebben hier veel vertoefd.de omgeving is ook mooi,er staat alleen niets aangegeven omtrent toeristische activiteiten.dus is het raadzaam om eerst bij het tsjechisch verkeersburo om informatie te vragen.wij stonden voor 540 kronen per dag=ongeveer 18,36 euro.mocht je meer info willen mail dan maar
 
Re: Camping Roznov - wie weet er meer over ?

vlak bij de camping was een restaurant en daar was live music,was erg gezellig,een discotheek weet ik niet want daar zijn onze kinderen nog te klein voor en daar heb ik dus niet opgelet maar het zou best kunnen want het zag er best wel uit als klein uitgaansdorpje
 
Re: Camping Roznov - wie weet er meer over ?

Ik ben er weer met mijn "individuele douches en toiletten met vergrendelbare deur"

Op de ANWB-site lees ik het volgende over Camping Roznov "camping bestaat uit een oud gedeelte ... en een nieuwer gedeelte met eigen sanitairgebouw (eigen sleutel). Dit is terug te vinden in het verhaal van Petron.
Volgens Jacquelien daarentegen zijn er geen vergrendelbare deuren in de douches en VOLGENS DE INFO WELKE IK ZOJUIST ONTVANGEN HEB VAN CAMPING ROZNOV hebben ze inderdaad geen douches met afsluitbare deuren, ze spreken van douchegordijnen.

Ik weet het nu niet meer zijn het nu douches met gordijnen of deuren, wel of niet afsluitbaar ? Wie brengt klaarheid !!
 
Re: Camping Roznov - wie weet er meer over ?

precies,ach wat maakt het uit.liever een douche met warm water dan een koude met afsluitbare deuren of douchegordijnen!!!!!!!!
 
Re: Camping Roznov - wie weet er meer over ?

Nou Cor een gordijntje mag er van mij wel voor hoor!
Ik heb zelf altijd in de kast van de caravan een douche gordijn liggen met zo'n elastiek van een "spin" met van die haken die ik evt zou kunnen gebruiken, maar gelukkig nog niet nodig gehad.
Maar misschien wel een idee voor anderen.
 
Re: Camping Roznov - wie weet er meer over ?

op het nieuwe gedeelte is het bij de dames wel mogelijk om de deur van de douche op slot te doen.met de sleutel die je bij het inchecken krijgt(kost 200 kronen borg).bij de herendouche is het niet mogelijk om de deur af te sluiten.ik hoop dat je hier wat aan hebt.
 
Heeft er iemand ervaring met deze camping ?
De website is in het Tsjechisch en daar word ik dus niet wijs uit.
Komen er veel Nederlanders ? Valt er goed te wandelen in de omgeving?
komt er Nederlandse jeugd van rond de 17 jaar ? Is er voor hen iets te doen zoals tafeltennis, ik heb begrepen dat er wel een zwembad is.
Hoe is het sanitair ?
Wie kan mij het een en ander vertellen ?
Groeten, Sonja.
 
Het is een gezellige oertsjechische camping, met wat velden, chalupa's en toiletgebouwen.
Maar voor de verwende westerling is er achter, ver van alle drukte, een mooi, net veld met een eigen nieuw, mooi en superschoon toiletgebouw, waar je een sleutel van krijgt. Het is ook duurder dan op het oude veld. 't is maar net wat je wilt, wij vonden het nieuwe veld niet zo gezellig.:)
 

Freddy2005

† In Memoriam
Vonny schreef:
Een golfbaan in de omgeving heb ik nog niet gevonden.

Wat betekent : Severomoravsky ?
Golf is er onder andere in golf-ostrava.cz en golf-olomouc.cz

Hier een kaartje van Severomoravsky ofwel Noord Moravië

Severomoravsky.gif
 
Als je op het nieuwe deel komt te staan krijg je voor de toiletten een eigen sleutel, wat betekend dat de zeer vele huisjes daar geen gebruik van kunnen maken en dat scheelt echt, vooral de herentoiletten.
De staanplaatsen zijn voldoende groot en er is overal stroom.

Het zwembad is voor campinggebruikers vrij toegankelijk.

Je kunt er goed fietsen (het is vrij vlak in de omgeving) ce camping ligt alleen aan ee vrij drukke weg. Daar heb je niet veel last van als je op de camping staat maar iets meer als je gaat fietsen, maar dat is maar eventjes (ligt er natuurlijk wel aan waar je naartoe fietst!! :D ;)

Veel plezier.
 

Vonny

Geblokkeerde account
Bedankt Corrie , wanneer ben jij er geweest ?, het ziet er veel belovend uit.

Op het oude gedeelte van de camping moeten wij ons niet laten neerzetten ?.
 
Wij zijn er vorig jaar geweest en hebben op het oude deel gestaan omdat we nooit reserveren en er een festival was waarvan alle medewerkers in de huisjes op de camping stonden!!
Het nieuwe deel was gereserveerd door twee (Nederlandse) groepen.
Maar ondanks dat hebben wij een prima tijd gehad ook al hebben we niet gezwommen, geen tijd!! :?:
 
Wij hebben op het 'nieuwe gedeelte' gestaan, maar het was er niet bar gezellig. Ik denk dat ik op het oude ga staan als ik er ooit weer heenga. Daar staan tenminste ook Tsjechen, en wij hebben op campings in het algemeen goed contact met de Tsjechen. Het nieuwe gedeelte is een hollandse enclave, goed sanitair daar, dat wel, maar daar maken wij nooit een probleem van. Ben ooit weggegaan van een camping omdat er geen douche was, maar verder ben ik snel tevreden.:)

Het voordeel van kamperen is dat je zo vrij bent als een vogel, en je je boeltje weer kan pakken als het ergens niet bevalt. In zo'n situatie dus geen discussie, geen ruzie, helemaal niks, wij gaan dan gewoon weg. En het is wel eens vaker gebeurd inderdaad, maar lang niet in elke vakantie. Mijn dochter kan heel leuk spelen met andere kinderen, zolang ze maar wat jonger zijn.
 
Bovenaan