Camping Roznov

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

D

Deleted member 495

Guest
Re: Camping Roznov - wie weet er meer over

Ik weet niet veel over deze camping, maar je hebt in ieder geval een schitterende omgeving uitgekozen. Erg geschikt om te wandelen en fietsen in de natuur, Roznov heeft een 'skansen', automuseum in de buurt, vele kastelen en burchten, en genoeg andere zaken en bezienswaardigheden om de tijd door te komen.
Is er iets speciaals waar jullie interesse naar uit gaat ?
 
Re: Camping Roznov - wie weet er meer over

Ik heb daar een paar jaar geleden om de hoek gewoond (gewoon huis). Toen kwamen er nog hordes Nederlanders in Roznov. Nu is het er erg stil wat betreft Nederlanders.

Het ligt in een oase van toeritische zaken. Restaurants, vakantiebugalows, minigolf. Aan de overkant van de weg zijn de sportvelden. Er is ook een zwembad.

Lijkt mij een geschikte plek om vakantie te spenderen, afhankelijk van wat je wil en verwacht. Taal blijft de gebruikelijke barriere (This is noy Prague).

In Roznov zelf heb je het voor het kiezen om ergens wat te gaan uit eten. Kwalitatief allemaal OK. In de nabije en verdere omgeving is veel te zien en te doen. Voor ieder wat wils. Kun je weeeeeken spenderen.
 

Bijlagen

  • 16247-Pustevny5.jpg
    16247-Pustevny5.jpg
    243,5 KB · Bekeken: 53
Re: Camping Roznov - wie weet er meer over

Een aantal jaren geleden zijn wij er geweest. Weinig commentaar over de camping. Zwembad is naast de camping. Het openluchtmuseum is lopend te bereiken.
 
Re: Camping Roznov - wie weet er meer over ?

Ik heb er wel eens met een tentje gestaan. Erg harde grond, herinner ik me
crazy.gif
maar dat is met een caravan natuurlijk geen probleem. Het is een heel gewone camping, geen bron van disco's en vermaak. Dat vind ik een voordeel, maar de dochters misschien minder. Leuk stadje en vergeet vooral niet het Openluchtmuseum met een bezoek te vereren, dat is echt de moeite waard. En de omgeving is inderdaad schitterend.
 
Re: Camping Roznov - wie weet er meer over ?

ik ben erafgelopen jaar nog geweest er zijn twee campings tegen over elkaar,wij zaten naast het zwembad wel een leuke camping,op de parkeerplaats waren een paar trampolines waar de kinderen konden springen.
Aan de overkant van de weg was een restaurant waar je lekker kon eten.
als je achter de camping langs loopt heb je een beekje waar mijn kinderen uren hebben gespeelt(9 jaar en 12 jaar)
als er meer vragen zijn hoor ik het wel.
 
Re: Camping Roznov - wie weet er meer over ?

alvast hartelijk dank voor de informatie.
Hoe is eind juli, begin augustus het weer in die streek, aangezien uit de informatie blijkt dat ze een verwarmd zwembad hebben?

groetjes
Marianne
 
Re: Camping Roznov - wie weet er meer over ?

vraagjes aan diegene die reeds op camping Roznov geweest zijn :

Beschikt de camping over individuele douches en toiletten met vergrendelbare deur ?

Behoort het zwembad tot de camping ?

Alvast dank voor jullie antwoord !!
 
Re: Camping Roznov - wie weet er meer over ?

nee er waren geen vergrendelbare deuren in de douches
volgens mij wel in de toiletten maar dat weet ik niet zeker.
nee het zwembad hoort niet bij de camping maar koste ook niet veel per dag,je krijgt een bon en mag je er de hele dag in en uit volgens mij van smorgens 8 tot savonds 8
 
Re: Camping Roznov - wie weet er meer over ?

Ben voor acht jaar geleden naar het openluchtpark geweest toen ik voor de eerste keer in hluk ( moravie ) was Het park is werkelijk heel mooi Hebben toen op een andere dag ook in de omgevinf rondgetoerd schitterend .Mijn plan is om er dit jaar weer heen te gaan .Ben dan ook al vier weken bezig om met een van de twee campings contact te krijgen ,ik moet namelijk ook een bungalow hebben De enige reactie die ik tot nu toe gehad heb is een folder ( camping roznov) Van camping sport taaal nog teken Geprobeerd via email telefoon Telefoon word wel beantwoord maar als je begint te praten word hij er op gegooid De omgeving vind ik zo mooi dat ik het blijf proberen Mocht jij ze wel berijken laat het mij dan even weten Wil je de andere site ook hebben vraag het me dan Veel sucses

Theo
 
Re: Camping Roznov - wie weet er meer over ?

Theo,
ik ben 2 jaar geleden zo'n 5 kilometer verderop in een huisje in Hutisko Solanec geweest voor 2 weken. Is geschikt voor zo'n 8 man maximaal, grote tuin aan 't bos, wel een beetje 'hokkerig' met exceptioneel veel meubels er in. En een beetje aan de prijzige kant.
 
Re: Camping Roznov - wie weet er meer over ?

Bartiku
Dank voor je antwoord ,maar zelf heb ik een caravan voor mijn zoontje ( 42 jaar en twee meter hoog plus vrouw en klein kinderen moet ik een bungalow hebben)

Theo
 
Re: Camping Roznov - wie weet er meer over ?

ik kan me niet herrinneren dat er bungalowtjes waren,wel een paar pipo de clown wagens maar die worden verhuurt aan bedrijven voor hun personeel,daar zou ik niet graag in zitten,geen ramen alleen 1 deur.
 
Re: Camping Roznov - wie weet er meer over ?

Jacquelien
Volgens de site van beide campings zijn er bungalows er zijn er zelfs met tv ( hoeft voor mij niet )De ene camping heeft een zwembad op de camping bij de andere ligt het zwembad ernaast Bij de ene camping is volgens de folder die ik kreeg ook een disco Bij beide campings een probleem men reageert niet
theo
 
Re: Camping Roznov - wie weet er meer over ?

Wij hebben op Camping Sport gestaan ( die met het zwembad enaast. Hier waren de plekken groter dan op die van je link en was was goedkoper. Op de camping van je link moet je betalen voor de tafeltennis en de plekjes waren veel te krap, tenzij je met een klein koepeltje komt. Op Camping sport was een wasmachine. De douches waren vast wel af te sluiten met in ieder geval een gordijn, anders zou ik mij dat nog herinneren, want ik houd er niet van openbaar douchen. De Bungalows die er op deze camping waren bestonden uit oude treinvrachtwagons en containers zonder ramen. Op de camping van de link zie je wat ze hebben aan "bungalows", trouwens voor een enkele overnachting is zo'n gribus kamertje of hutje prima. Wij hebben afgelopen zomer 1 nacht bij Jihlava in een 4-persoons kamer overnacht, omdat we erg laat aankwamen.
 
Re: Camping Roznov - wie weet er meer over ?

JacQuelien mijn voorkeur gaaar uit naar camping sport
kan jij me vertellen hoe de huijes hier zijn
Ik zou je dank baar zijn Zelf heb ik een geriefelijke caravan maaar mijn zoon moet in zon bungalow
Theo
 
Re: Camping Roznov - wie weet er meer over ?

Jacquelien
Dit klopt maar als je hem aanklikt komt er een toeristische site blijf je dan klikken krijg je alleen de ingag en het zwembad mar dank voor je inspanning
Theo
 
Re: Camping Roznov - wie weet er meer over ?

Theo als je op die site Camping Sport klikt zie je idd de ingang met op de achtergrond de containers waar ik het over had. Die werden dus verhuurt als "huisje". Verder waren er ook nog nog Huisjes/kamers te huur met een veranda (zegt mijn man net)
 
Bovenaan