Camping Baldovec

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Ik had al op de site gekeken daar staan alleen foto's van de Finlandia, ik was benieuwd hoe de huisjes Lada er uitzagen.
Ik heb de camping een mail gestuurd met de vraag of ze foto's willen mailen maar ik heb nog geen reactie ontvangen.
 
waarom wil je een camping met nederlandse beheerders? wij zijn vorig jaar op camping Baldovec geweest, niet zo heel ver van Brno. de camping was prima, niets op aan te merken. het sanitair was goed schoon en onderhoude, er waren verschillende activiteiten en ook het restaurant was prima. wij hebben daar een 2 geweldige weken gehad.
 
gereserveerd

Het leek ons een leuke camping we hebben dus gereserveerd voor 7 nachten in augustus wij hebben twee kinderen van 13 en 15 we komen op 16-08-2008 aan.

We hebben er nu al zin in.

Groeten Alex:haakjes:
 
ik weet zeker dat je een mooie tijd tegemoet gaat. je moet zeker eens naar holstein lopen vanaf de camping en naar het dorpskroegje gaan om te eten. super lekker, je krijgt je eten op een plankje, maar heerlijk en gezellig. vorig werd het kleingeld uit de gokautomaat gehaald. je weet niet wat je ziet. op zaterdagavond zit het er stampvol. niet aan te bevelen, maar wel lachen. heel veel plezier op de camping; als jullie komen zijn wij al weer thuis.
 
Hi allemaal,
ik ben uit tsjechie - cca 3 km van camping Baldovec.
Nu woon ik in Doesburg maar niet so lang - dus mij nederland is :stom!:
 

spookycat

† In Memoriam
Schitterend jou nederlands Slavka,echt supper:)
En de camping baldovec waren we een paar jaar geleden, de weg er naartoe vond ik maar eng maar de camping zelf is supper :zwaai:
 
Ahoi Slavka, Wat jij schrijft is zeer goed te begrijpen!!! Groot compliment!!! Mijn Tsjechies is: :stom!:
Welkom op het forum.

Kun je wat meer gegevens geven over de omgeving, uitstapjes, restaurantjes, en misschien ook wat over de temperaturen overdag en 'savonds

Groeten, Doni :zwaai:
 
Ahoj en bedankt voor complimenten.
De weg is echt eng omdat daar is nur de camp niks anderes, nur het woud. Als ik rijde van mij huis het is cca 10 km maar als ik loop door het boos cca 3 km. Slecht weg is klein bejtje tsjechische kennmerk :haakjes:
De camp is in Moravisch karst - viele mooie natuur. Kijk http://www.moravskykras.net/

Over restaurantjes:
In Holstejn - typische dorp kroeg? maar met goed bier en goede prijsen. In Lazanky (cca 4 km voor Blansko) Restaurant U Veverky - heel goed keuken :lekker:.
In Petrovice ( klein dorpje cca 15 km) penzion U Hrabenky, in deze dorp is ook goed mogelijkheid paard rijden. Niet in manege, in tsjechie is meer buiten in het bos ...... super
 
Beekje / paardrijden bij Baldovec

Er staan heel veel berichten over Baldovec, maar het is mij nog niet helemaal duidelijk hoe het zit met het beekje dat er langs loopt. Kun je daar bijvoorbeeld in pootje baden of dammetjes bouwen of is het door de brandnetels onbereikbaar. Als het onbereikbaar is weet dan iemand ander natuurlijk zwemwater voor mens en hond in de buurt?
Alvast bedankt.
En een andere vraag, ik las iets over paardrijden maar op de site vind ik dat niet terug. Weet iemand wat de mogelijkheden zijn?
 
kan iemand ook informatie geven omtrend het sanitair op de camping?
Kan geen foto's of zo vinden op hun site, of op camping tsjechie
ook geen aantal douche of toiletten.
Graag meer info hier over.
De camping ziet er voor de rest mooi uit(op de site)
Kachel
 
Hallo Tollerfan,

Van het beekje moet je je niet al te veel voorstellen. Zeker niet wanneer het een tijd niet hard heeft geregent. Het is een klein stroompje waar je op veel plaatsen niet goed bij kan. Voor de hond is het ideaal, wanneer je vanaf het benedeveld door loopt de bocht om, kom je op een gegeven moment bij een heel klein meertje ook van het meertje moet je je niet veel voorstellen maar de hond kan er even lekker in afkoelen. Aan de andere kant van dit kleine stukje water is het riviertje een stuk breeder en dieper.

Het water oogt niet erg schoon, tenminste niet schoon genoeg om in te zwemmen. Toch frissen de CZ scouting groepen die zich daar ook in de buurt bivakeren zich daar wel in op.

Voor de kinderen die graag dammetjes willen bouwen zou ik je het hier boven genoemde stukje water aanraden. Het enige nadeel is dan wel dat je ze niet in het zicht hebt.

Ik hoop dat je aan deze informatie genoeg hebt.

Groetjes Yvonne
 
kan iemand ook informatie geven omtrend het sanitair op de camping?
Kan geen foto's of zo vinden op hun site, of op camping tsjechie
ook geen aantal douche of toiletten.
Graag meer info hier over.
De camping ziet er voor de rest mooi uit(op de site)
Kachel

Hallo,

Ik zou je graag willen informeren over het sanitair.

Hiervan moet je je geen hilton hotel voorstelling van maken. Het is degelijk en over het algemeen wel schoon. Wanneer er veel kinderen op de camping zijn (volwassenen trouwens ook), is het sanitair iets viezer. Maar goed je staat op de camping dus...

Verder is de vloer iets ouder waardoor hij gelijkt ook erg vies lijkt, bij regen is dat ook wel zo door ingelopen klei.

De douches zijn betaal douches. Je gooit je kronen in de douche en er wordt laten zien in welke douche je mag. verder allemaal goed geregeld. Je moet alleen even wennen aan het douche gordijn wat voor je hangt.

Ik hoop dat ik je voldoende heb kunnen informeren.

Groetjes YVonne
 
De camping is groot en je ekijkt het maar waar en hoe je je tent cq caravan neer zet. Verder is er op de camping van alles te doen, aseilen vanuit een klimtoren,de zelfde klimtoren beklimmen,diverse touwen hangen in de bomen waarmee allerlei activiteiten worden gedaan.
Op de camping zelf is ook een bar,disco en een restaurant.
Wil je echt iets biezonders doen vraag dan aan de camping eigenaar naar de spelonken.
Hier ga je onder begeleiding van een gids de grotten en spelonken in en loop je en klauter je ongeveer 5 km onder de grond in het donker met alleen maar een lampje op je helm.
De kosten zijn gering maar worden gebruikt voor nog meer onderzoek in deze spelonken.
Een hele ervaring heb het 4 jaar geleden ook gedaan, je moet geen last van claustrofobie hebben dit word je vooraf ook gevraagd want je gaat naar binnen en gelijk gaat ook weer de deur dicht.
Verder is er genoeg te beleven en te zien in de omgeving, zelfs moutainbiken kun je er doen vanaf de camping de eigenaar gaat zelf mee als gids.

Ik dacht je hebt nu wel genoeg info. groetjes en veel vakantie plezier.
 
Bovenaan