Buitenkeuken

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Nou wij hebben in ons vakantiekotje anders toch een leuk buitenkeukentje. Alleen zit die aan het huis vast, is overdekt zodat alle spullen kunnen blijven staan. Bbqtje erin, koelkastje voor de cerveza's ownee voor de sappie's :D. Geswellie hoor.
 
Wij houden het bij onze vuurplaats, paar houtjes aansteken, rooster erop, paar stukken vlees, lekkere salade en een pivo.
Smullen maar!
Nu met dit lekkere weer steken we het vuur bijna elka dag aan!
 

Tabe

† In Memoriam
eenvoudig

Als je het geld er voor hebt, en de ruimte in de tuin etc. , dan is zo'n door Kukel bedoelde buitenkeuken natuurlijk ideaal.

Onze buitenkeuken in Zbyslav voldoet echter al jaren aan het doel. Goedkoop, makkelijk in gebruik en makkelijk schoon te houden.

zbyslavapril2007 025.jpg
 
Zie hier 1 van de vele modellen:)
Jongens, je bent toch gestoord als je zo'n ding in je tuin laat plaatsen? Dan sta je toch zwaar voor joker? Ga dan gewoon lekker koken in de keuken.
:oeps:

In de tuin moet je gewoon een relatief simpel ding hebben wat je met hout of kool (geen gas of electra!!!) in de hens steekt en daar rooster je dan het vreten boven. Dat smaakt duizend keer lekkerder dan op zo'n belachelijk yuppie-keukenblok.

Zo. Ik dacht, ik zeg het maar ff duidelijk. :deuk:
 

Macek

Geroyeerd Lid
Ik snap er helemaal geen reet van, ik heb binnen een 4 pits gaststel, een magnetron en een electrische oven. Waarom moet ik dan buiten in de stank(ik als niet roker zit altijd in de rook!)verbrand of niet gaar vlees vreten. Of de as van de houtskool of kolen waait tegen de onderkant(eet smakelijk!). bbqen aan mij niet besteed, geef mij me eten maar kant en klaar op me bord!
 
Helemaal met je eens Macek. Al die rotzooi meeslepen naar buiten. En dan dat vieze vette niet gare vlees met al die sausjes en verzonnen slaatjes. Vis op de bbq vind ik nog wel lekker, maar doe mij maar gewoon lekker uit de (binnen)keuken of de grill.
 

Maria

Geroyeerd Lid
Overigens zou ik als ik het geld ervoor had ook best zo'n mooie hout met RVS afgewerkte buitenkeuken willen hebben naast mijn dan ook nieuw aangelegde zwembad met jacuzzi. Jullie niet?
 
Bovenaan