Autocamping Annin - Susice

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Hallo allemaal,

Wij zijn op dit moment op camping ANNIN in Susice.
Het is vandaag gelukkig droog, maar afgelopen dagen flink regen gehad.
We hebben een prachtige plek, aan het water idd.
En ja mijn zoon is de hele dag in het water dammetjes aan het bouwen en mooie stenen aan het zoeken.

In eerste instansie schrokken we ons rot toen we naar het sanitair gebouw gingen, maar dat bleek het oude gebouw te zijn.
vrij snel het nieuwe gebouw gevonden, en dat ziet er goed uit.
Deuren van de wc's gaan niet op slot, en er zijn geen gordijnen voor de douches maar wel een stang.Dus kan je evt zelf een douchegordijn of een groot badlaken met een paar knijpers ophangen.
Wij hebben altijd een douchegordijn bij ons in de caravan en die konden we er dus zo aan klikken.
(mijn dochter en ik zijn nogal mutsen :lache: )

Wij hadden ook geprobeerd te reserveren, kon niet en was niet nodig zei de eigenaar.
Nou er is nog plaats , dus reserveren hoeft niet hoor.

Groetjes Brenda:zwaai:

(en ja hier is er weer zo een die de laptop meeneemt op vakantie, maar lekker hoor als het regent ff internetten en een dvdtje op zijn tijd.)
 
Nou we staan hier nu een ander halve week, hebben zowat alle tijden van de dag uitgeprobeerd om een warme douche te krijgen...................................maarrehhhhhhh is pas 1x gelukt.
Dus dat is wat minder, maar verder is het heerlijk hier.
Vandaag was het een heus spektakel, er werd gefilmd voor een reklamefilmpje van Fernet Stock citrus.

Nou groeten vanaf camping ANNIN SUSICE
Brenda:zwaai:
 
Nee mensen, er viel niets te proeven.
Al die flessen werden na de opnames door de "sterren" zelf opgedronken.

Het was een erge leuke dag, een hoop bedrijvigheid op de camping en precies voor ons caravannetje !!!!!!

Het waren erge leuke gasten, en erg vriendelijk.

Inmiddels zijn we weer een dag thuis van ons Tsjechie avontuur, en hebben we een heerlijke tijd gehad op deze camping.
Afgezien dan van de douches, daar moeten ze beslist wat aan doen !!!!
 
Hallo,

Alle mensen die dit jaar op Annin of in de buurt van Rejstejn hebben gestaan en een bezoekje aan onze camping hebben gebracht.

Zouden wij het leuk vinden als jullie ons wat nuttige tips kunnen geven.

Wij hebben dit seizoen namelijk voor het eerst de Camping en Pension alleen gerund.

B.v.d. Henk
 
Ik kwam vroeger vaak op ANNIN II en vond dit altijd een geweldige camping. Je kon er lekker zwemmen, er waren vaak andere jongeren met wie we konden kletsen, en er was dat sportveldje. Maar laatste keer dat we er waren kwam het water een beetje hoog, we zijn telkens wat hoger op de camping verschoven tot we helemaal bovenaan stonden. En de volgende dag werden we wakker en stond het water weer tot de caravan. Toen zijn we weggegaan. Nu jaren later zijn er nog steeds brokken van de weg af daar door de wateroverlast volgens mij. Sinds dien zijn we er eigenlijk niet meer gekomen, maar dat kwam omdat we er anders heen gingen. :)
 
Ze hebben er tegenwoordig een soort van dijken aangelegd,het nadeel is dat je nu vanaf je plaats tegen die dijken aan zit te kijken .Die douches schijnen idd nog steeds met ijsblokjes:kwaad::slik: verwarmd te worden:ja:
 
Bovenaan