Autocamping Annin - Susice

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Hallo,

We in het voorjaar gaan voor de vierde keer naar tjechië.
We hebben voor dit jaar camping Anin op het oog.
Graag willen wij ervaringen/meningen over deze camping vernemen.

Groetjes Hans Smits
 
Re: Wie weet er iets over camping Annin?

Er zijn twee campings met deze naam Annin I en Annin II De campings bevinden zich bij Hartmanice en Susice.
Wij hebben nooit op deze campings overnacht, maar ze wel eens bezocht in 1998 en er koffie met gebak gegeten.
We vonden de camping wel mooi gelegen aan de rivier de Otava. Het is te lang geleden om iets over de faciliteiten te zeggen.

WEBSITE CAMPING ANNIN

Jan Westhuis
 
Re: Wie weet er iets over camping Annin?

werd vorig jaar nog veel aan gerapareerd .i.v.m. de wateroverlast ,mooie camping ,zeker niet goedkoop.in het hoogseizoen wel reserveren.afhankelijk hoe ja gaat;caravan of tent.de prijzen op de website kloppen niet helemaal zijn wel iets hoger!!
 
Re: Wie weet er iets over camping Annin?

Wij zijn afgelopen zomer op camping annin geweest, wat wij erg leuk vonden. Vlakbij de caravan lag een riviertje waar de kinderen heerlijk konden zwemmen en spelen, maar in het voorjaar is dat natuurlijk te koud. Je kan er wel wat wandelen, maar ik denk dat het in het voorjaar wel erg rustig zal wezen. Er waren nieuwe douches, waar je een sleutel voor kreeg. Die waren altijd koud, terwijl de oude douches wel warm waren, maar ook wel erg oud en vies.
 
wij zijn vorig jaar naar Annin I, Hradecka 1071, in Susice geweest en hebben het er prima naar ons zin gehad. het sanitair zag er verzorgd uit. mooie camping aan de rivier. de kinderen hebben zich prima vermaakt. 's avonds vuurtje stoken voor de tent. mooie omgeving. Susice en de kastelen in Kasperski Hori en Rabi. in laatstgenoemde plaats hebben ze ook een hele leuke roofvogelshow.

groeten

zie link http://kempannin.sumava.net/
 
Wij hebben in juli een paar dagen op camping annin gestaan. Volgens mij is annin I en annin II samengevoegd tot 1 camping? Dat idee kreeg ik toen we er waren. De oude douches en toiletten waren inderdaad (erg!) smerig, de nieuwe daarentegen waren netjes, alleen soms koud water.
De lokatie is prachtig, aan de otava, en het restaurant/terras zittend de hele dag vol!! Ook door mensen van buitenaf.
Al met al is het wel een aanrader. Maar pas wel op met inbraak op de camping s'nachts! Bij meerdere tenten was er op een nacht professioneel ingebroken. Maar ach, dat kan natuurlijk overal gebeuren.
 
Hallo !

Surf al een jaar of 3 op deze site rond voor leuke tips etc. Nu voor het eerst zelf een berichtje/vraagje:
Wij gaan 13 juli met 2 gezinnen (weer) richting Tsjechie !!! :)
Nu is ons oog ook op camping Annin gevallen. Heel graag zou ik nog wat meer ervaringsverhalen hierover lezen.
Zijn er op loopafstand restaurantjes/winkels of ben je altijd afhankelijk van de auto?
Komen er veel kinderen van 10 tot 16?

nouja... alle info is eigenlijk wel welkom !
Alvast bedankt voor de genomen moeite!!! :doei:
 
Ook wij willen deze zomer een poosje naar deze camping (tenminste dat denken we nu)
Wie kan ons iets meer vertellen over de dingen die er te doen zijn op die camping, kunnen de kinderen zich een beetje vermaken daar?
Zag wel al op de foto'd dammetjes bouwen in de rivier, maar worden er ook dingetjes georganiseerd evt voor de kinderen?


Groetjes Brenda
 
ook naar deze camping

Wij willen deze zomer ook naar deze camping, ik heb al een paar maal emailcontact gezocht maar dat lukt niet. Bellen vind ik eng, wie weet of de eigenaars ook duits/engels spreken?

Groetjes,
Ans
 
Ans, ik heb in het begin van dit jaar ook geprobeerd om een reservering te doen via e-mail.
Ik kreeg een mail terug in het duits met de mededeling dat er niet gereserveerd kan worden.
De camping is zo groot dat reserveren niet nodig is vlgs. de beheerder.

groeten,doni
 
Ik heb ook een e mail terug gehad met de mededeling dat er niet gereserveerd kan worden.
Ik had mijn mail in het engels geschreven en kreeg er 1 in het duits terug.
Dus hopen maar dat er voor ons ook een plekkie is, zou zo graag aan het water staan. zodat ik mijn kinderen kan zien ravotten in het water met die stenen, lekker dammetjes bouwen en zo.

Maar goed reserveren lukt dus niet, we zien het wel over 2 weken.
 
kennisen parkeren we op Annin

Om met het minpunt van Annin te beginnen : De douches zijn niet altijd warm.Maar vooral als je een plaatsje aan de rivier hebt,wat sta je mooi !!! Als we bezoek hebben zetten we ze op deze camping neer.Wat is deze locatie ontzettend mooi:wow: Lijkt wel een reclamespot voor het kamperen.over de brug linksaf zitten 2 fantastische restaurants.Over de brug bevinden zich ook mooie wandelroute,s .Het campingrestaurant is wel goed maar niet het goedkoopste.:kwaad: Bij de beheerder kan je goedkoop hout voor de stookplaatsen kopen.Gezellig rond zo,n kampvuur borrelen is het mooiste wat er is:romantiek: onder de schitterende sterrenhemel.[er is geen lichtvervuiling] heb ik zeer genoten,Joep
 
Hoi Hans..Best een leuke camping, zeker met jongere kinderen, kunnen lekker tussen de stenen in het water spelen. Als je naar het dorpje loopt over de brug en dan links af, kun je lekker eten.
De camping heeft als enigste nadeel dat als er veel regen valt er kans op overstroming is. Dus als het stroom opwaarts regent hou dan even de waterstand in de gaten.
Verder is alles prima. Warm water is er altijd maar het ene moment is het warmer als het andere. Wanneer het warmen is ga je vanzelf ontdekken..
 
Bovenaan