Ahoj, Ikke ben het!

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Hi PuNkEnStEiN!
Pfffff, scheelt dat ff HI HI HI
Ik dacht ff dat ik zelf de boel door elkaar gehusseld had omdat ik toch hier en daar nog wel ff moet zoeken naar de werking van het Forum HI HI HI
En dat forumplezier gaat zeker lukken, echt geweldig forum hier!

Groetjes
Ikke
 
Dank je Freddy! ( Heb ondertussen al weer zitten krassen op me blaadje en het juiste opgeschreven )
Denk dat we toch maar zo'n DING mee moeten nemen...
Ben nog steeds niet in het bezit van de TOM TOM ...
Wij rijden eigenlijk nog steeds op de TUM TUM ( lees wegenkaart )

Groetjes
Ikke
 
Ja en nog even een praktische probleempje Freddy,
we hebben nu zo'n auto zonder motorkap, zo'n typische korte neus auto
dus tja waar flap ik die kaart dan weer op uit? :bloos2:
Ga me vriendin maar ff lief aankijken denk, mag Tommie vast wel lenen voor 8 dagen, kan ik gelijk eens kijken of Tommie bevalt
 
Voor iemand die regelmatig kaart leest is Praag best te doen zonder TomTom. Wel handig om vantevoren te bestuderen waar je ongeveer naar toe wilt uiteraard. Misschien is het ook een idee om de auto bij een metro/busstation te parkeren aan de rand van de stad en dus met het openbaar vervoer te reizen.
 

Freddy2005

† In Memoriam
Voor iemand die regelmatig kaart leest is Praag best te doen zonder TomTom. Wel handig om vantevoren te bestuderen waar je ongeveer naar toe wilt uiteraard...

Voor iemand die niet vertrouwd is met de Tsjechische namen zie ik het wel iets minder in, temeer daar de aangeduide plaats in de vorige berichten wel kort bij het centrum ligt. En Praag kan "groot" zijn als je in de file staat!
 
Dat is natuurlijk ook leuke voorpret Lina, hier in de woonkamer met heel Tsjechie op de grond en de boel eens flink uitstippelen! Moet eerlijk toegeven dat manlief al behoorlijk bezig is met de wegenkaart, ikzelf heb eigenlijk meer met de Menu kaart. :hehehe:
Openbaar vervoer wordt, als ik sommige stukjes internet mag/moet geloven, voor mij wat moeilijker omdat ik soms afhankelijk ben van mijn persoonlijke Mercedes ( lees rolstoel )
en dat schijnt wat lastig te zijn.

Groetjes
Ikke
 
Ik ben wel eens met de auto langs de Karelsbrug gereden, niet zo moeilijk te vinden. Met kaart. ;) Maar ik ben het helemaal met je eens dat het gemak van een navigatie in een stad als Praag beter op z'n plek is, maar die heeft Ikke (nog) niet. Wij reizen het liefst met openbaar vervoer in Praag.
 
Ja ik bedoel in de file is zelf Knotgrobbeltjesveen een Metropool, en geen doorkomen aan, toch ?
Nu ben ik ook dyslectisch hoor in kaart lezen, leg hem gerust op zijn kop neer, of vouw hem zo dat Rusland aan Frankrijk grenst :bloos2:

En de taal ben ik zeker nog niet rijk, kan tot nu toe Ahoj onthouden!
Ben al aardig op weg dacht ik zo :top:

Nee Lina, precies, Ikke is nog niet zo rijk
maar ga hem gewoon te leen vragen, heb wel een hele rijke vriendin, die heeft tom wel !
 
Bovenaan