Ahoj, Ikke ben het!

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Kan ik een klinker kopen ?

HI HI HI HI het lijkt wel een kruiswoordpuzzel te worden zo,
Maar Ikke heeeeel bijdehand, ahum, en dus gewoon de juiste spelling opgeschreven. Dankzij jullie ga ik er toch maar mooi komen! En lukt het me niet om te komen, log ik daar in Tsjechie gewoon ff in op het forum .... hi hi hi ( ga ik ook doen in de restaurants denk ik ... kom ik hier ff vragen wat nu echt het lekkerste is ! )
 
Nog even op de valreep

Tja ik moet me schamen, ik weet het !
Veel te lang hier niets van me laten horen maar tja, druk, druk, druk!
Bijna is het dan zo ver, aanstaande zaterdag vertrekken we naar Tsjechie!
Ondertussen een tom tom rijker dus het rijden met de auto moet eigenlijk vanzelf gaan dacht ik zo :top:
Voor de rest, nou we zijn er wel klaar voor, laat maar komen dat avontuur.
Moet alleen nog ff zoeken wat de weersvoorspelling is voor volgende week, en dan eentje die klopt!
Zie zoveel verschillende weerverwachtingen voor Usti Nad Labem dat ik echt niet meer weet of ik nu me korte broek of me dikke trui in de, nu al veel te volle, koffer moet proppen!

Nou hopelijk vind ik ergens nog wat tijd om hier nog even te rond te kijken en anders ...... tot laters!

( Ik kom hier zeker vertellen wat me ervaring was met Tsjechie )

Groetjes
Ikke
 
Zo, daar is Ikke weer!

Poeh hé, zie nu pas tot mijn schrik hoe lang ik niet op het forum ben geweest :bloos2:
Maar ik heb wel een hele goeie reden voor mijn afwezigheid, heb weer een ziekenhuisavontuur achter de rug en heb nu voor de aankomende weken BEDARREST! ( En ik heb niet eens een criminele daad uitgevroten :kwaad: )
De details ga ik jullie allemaal besparen, kom alleen ff vertellen dat ikke er dus weer is.
Nou voorlopig heb ik ook tijd genoeg om weer eens ff goed rond te snuffelen op het forum, dus vermaak genoeg!

Nou euh dikke knuffel van ikke dus!
 

kuurgast

Donateur
:begroeten:Ahoi Ikke hoe was je vakantie?Ben je nog in Praag geweest?Op de site van het openbaar vervoer Praag staat het een en ander over de toegankelijkheid met rolstoelen.:stzwaai:

Zelfs in bed kan het leven mooi zijn als de zon schijnt:zon:als je hem maar wilt zien!
 
Hi Kuurgast
Ja Praag heeft ikke gezien, in één woord geweldig maar we kwamen er al rap achter dat één dag niet genoeg was, dus we moeten absoluut een keer terug
( He wat vervelend nu .. LOL )
De vakantie was meer dan geweldig, zoveel gedaan en gezien
Praag, Lidice, Terezin, Kutna Hora te veel om op te noemen
En Tsjechie heeft gelijk al in deze vakantie ons hart gestolen

Ps
Wat een prachtige zin staat er onder je bericht, die ga ik de aankomende weken heel goed onthouden

Liefs
Ikke
 
P.s Kuurgast Ikke heeft bij thuiskomst een heel reisverslag geschreven en ook hier op het forum geplaatst onder
Onze vakantie in Tsjechië 2009
Daarin kan je lezen hoe indrukwekkend Ikke Tsjechie vond!

Hi Lina
Dank je wel voor je lieve reaktie !

Ikke
 

kuurgast

Donateur
Hoi Ikke,

Heb net je reisverslag gelezen.Wat heb je alles mooi beschreven.:top:Er is ook zoveel te lezen op dit forum dat ik jouw verhaal nog niet kende.Beterschap :doc:dat je volgend jaar weer lekker naar Tsjechië mag gaan.:troost:
 
Bovenaan