Euro-Air camp - Vrchlabi

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Spinleruv mlin
Broumovske steny, hier kun je heel mooi wandelen en met een bootje over het water. Er ligt een meertje tussen allemaal rotsen. Is erg leuk om naartoe te gaan. Is nog wel zo'n 100 km rijden.
Trutnov is een leuk stadje.
Een dagje naar Liberec, mooie stad.
De Snezka, 1602 hoog.
Richting Jicin en Turnov heb je de de Cesky raj, mooie rotsen.
Janske Lazne, kuuroord.
Hradec Kralove, mooie stad.
In Dvur Kralove nad Labem is een mooie dierentuin.
Kuks, een plaatsje net boven Jaromer, 16 km onder trutnov, mooie oud kasteel.

Zo kan ik nog wel even doorgaan, maar ik weet natuurlijk niet waar je van houdt. Ik hoop dat dit al wat meer duidelijkheid geeft. En anders hoor ik het wel, vraag maar raak.
smiley20.gif

Groeten Jelle
 
Hoi
Wat je leuk vind weet ik natuurlijk niet, maar je kunt via het tsjechisch consulaat op het internet gratis heel veel informatie aanvragen. Daar zitten ook voor jullie hele mooie adviezen tussen. Je kunt ook vragen op de camping, je zal er versteld van staan wat je kunt zien en doen. Dan heb je aan drie weken niet genoeg.
Prettige vakantie.
aangenaam.gif
yeah.gif
 
Wij zijn net terug. Euro air camp is goed verzorgd (jammer dat de pomp van 't zwembad kapot was) en super leuk voor de jeugd. Wij hadden het plan er 1 week te staan, maar omdat het zoooo super leuk was, zijn we 3 weken gebleven.
Er is een meer in de buurt voor de hond.
Meestal is het eten op een camping idd minder dan in een restaurant, maar het is prima te eten daar. Super service!!!
Leuke mensen, leuke campingbaas. Veel jeugd plus activiteiten. Je maakt snel vrienden. Er zijn geen strenge regels bijv hoe laat het stil moet zijn, maar de campingbaas let er wel op wanneer de jeugd te luidruchtig is.
Naar het dorp kan je lopen, 20 minuutjes, denk ik. Mooie omgeving, veel activiteiten als fietsen, quadrijden, minicross, rodelen en paardrijden (tip).

groetjes Anne
 
Na 10 jaar boerencampings te hebben bezocht, willen de kinderen nu MEER. Dus zijn we op zoek naar camping met zwembad, wat meer luxe, schaduw voor onze honden, maar vooral leuk voor de kids van 11 en 13.

Over camping Euro Air is veel geschreven, maar ik wil toch echt weten of dit iets voor onze kinderen is. Wie geeft nog een positieve reactie, zodat we tot een besluit kunnen komen?
 
Toch denk ik dat je dat alleen maar zelf kan beoordelen, wat een ander leuk vindt is voor jullie misschien helemaal niet leuk.
Jullie zijn zelf gek op boerencampings, klein en overzichtelijk dus.
Denk je dat je het dan leuk vindt op een grote, met alles erop en eraan camping?

Ik denk dat je het gewoon moet proberen (je hebt tenslotte wat over voor je kinderen!;) ). Als het jullie niet bevalt dan ga je weg en zoek je een andere camping. Zo simpel is het volgens mij, maarja, wie ben ik. :D :D
 
Ook ik heb op die site gekeken,de camping lijkt leuk en dus info aangevraagd maar krijg helaas geen response terug ...En sommige horrorverhalen over glas en muizen in het zwembad geeft mij wel de bibbers...dan nog maar eventjes verder zoeken vrees ik..;)
 
wij hebben geboekt op camping euro-air!
voor diegene die me geholpen hebben met informatie over verschillende campings: BEDANKT :dank2:
Als ik weer terug ben, zal ik laten weten hoe ik het gehad heb.

groetjes alij
 
Hallo,
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe groot de plaatsen zijn. Onze vouwwagen is als hij helemaal opstaat best groot.
Als ik sommige foto's zie, lijkt het een beetje "hutje-mutje". Of valt dat mee?
 
In het hoogseizoen is het wel een volle boel. Wij waren er twee jaar geleden een week en gingen toen eind juli weg. Toen zat de camping echt vol. Vorig jaar waren we er begin juli een week, de eerste week van de schoolvakantie,de camping was toen nog niet half vol. Er zijn grote en kleine plaatsen. Je mag zelf je plaats uitzoeken dus waarschijnlijk zijn de grote plaatsen al bezet als je eind juli aankomt.
Wij hadden in ieder geval plaats genoeg voor onze caravan(inclusief dissel 6 meter),onze Kia bestelbus en een bijzettent.
Groeten, Sonja.
 
Oké, nou wij gaan begin juli, dus dan zal het nog meevallen.
En als je eenmaal staat valt de drukte later vaak wel mee, is de ervaring.
En verder ben ik blij met het goede sanitair.
En de mooie omgeving maakt ook veel goed.

:?: Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar Elly d'r verhaal. zij is toch laatst op de camping geweest?
Hoe zag het er uit? Nog nieuwe dingen?
 
Wij gaan deze zomer van 30 juli tot 24 augustus naar de euro-aircamping bij Vrchlabi. Kan iemand mij zeggen of daar een mogelijkheid is om te vissen? Kent iemand deze camping? Zo ja wat zijn jullie ervaringen daar?
Alvast bedankt, groetjes Monique en Cees
 
In juli zijn we naar camping Euro-air camping in Vrchlabi geweest.
Leuke camping, zeer vriendelijke eigenaar die op zijn rollerskates dag en nacht aan het werk is voor zijn gasten!
De plaats kun je zelf uitzoeken (veel bomen). De grond is wat hobbelig en droog gras, maar voor de prijs per nacht moet je dat voor lief nemen!
Sanitair was redelijk schoon, maar pas op, de douches kunnen erg heet en koud worden! Onze zoon van 4 wilde niet meer eronder vanwege een hete straal :snotter:
Eenvoudig zwembad, maar wel best groot. Met hitte niet altijd even schoon. Rioollucht.
Van het vliegveld heb je weinig last.
Eten op de camping is erg lekker en goedkoop en het bier (Gambrinus) is in een koude halve liter pul voor 25 kronen verkrijgbaar (ongelooflijk).
3 supermarkten om de hoek, oa de Lidl.
Omgeving: Door de hitte zijn wij veel in het zwembad van Trutnov geweest. Mooi groot (chloor) zwembad voor 50 kronen pp.
Een grote hypernova supermarkt is daar ook.
De waterval van Harrachov is zeer de moeite waard en Liberec ook. Vooral centrum Babylon. Voor 15 euro pp kun je zwemmen in een zwemparadijs, kermis en onbeperkt eten!
De wegen zijn erg slecht!! Pas op grote gaten, je caravan en auto kunnen er flinke blauwe plekken oplopen!
Leuke camping, zeker ook voor kids enne 99% Nederlanders!
Cijfer: een dikke 8!:D
 
hallo
wij zijn er geweest in 2002
een hele fijne camping en van het vliegveld heb je echt geen last.
we hebben er twee weken gecampeerd en het was comfortabel wat betrefd sanitair.
de campingeigenaar spreekt een klein beetje nederlands en hij is zeer behulpzaam.
wij waren er ten tijden van de grote wateroverlast in tjechie en hij hield ons iedere dag op de hoogte van de ontwikkelingen ivm terug reizen naar huis.
kortom een goede keuze als je daar gaat camperen.

groetjes zilveroor

p.s. een fijne vakantie gewenst
 
Wij zijn dit jaar voor het eerst naar Tsjechie geweest. En de euro-air camping bij Vrchlabi is ons goed bevallen. Op 15 km afstand is er voor kids heel wat te beleven. Deze camping ligt aan de voet van het reuzengebergte. Leuke campingeigenaar en kon je goed eten (zelfs de menukaart in het Nederlands).....dus

groet JEt
 

Esthertje

Geroyeerd Lid
Het viel trouwens op dat de 1e week van de herfstvakantie de camping bijna volstond met caravans, dat had ik niet verwacht, deze tijd van het jaar. Op dit moment zijn ze trouwens een echt fietspad aan het aanleggen tussen de camping en Vrchlabi, dit is het eerste fietspad dat ik hier in de buurt zie!
 
Bovenaan