Euro-Air camp - Vrchlabi

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Hoi Ine wij zijn er geweest en hebben daar een prachtige vakantie gehad, wij hadden niet gereserveerd.
Van het vliegveld heb je echt geen last.

Geweldige omgeving om te fietsen en lopen

Groetjes Michael
 
Hallo Ine,
Wij stonden op een andere camping, maar hebben wel gegeten op camping Euro Air. Dat is ons slecht bevallen. Je zat daar tussen de tafeltennistafels en de bowlingbaan te dineren. De pingpongballen vlogen tussen de soepballen door... Verder weet ik niets over die camping, misschien best wel gezellig.
Wim
 
Leuke camping, ik kom er al jaren. Goede voorzieningen, en van het vliegveld heb je echt geen last, (kun je trouwens wel lekker op het terras zitten).
Goed restaurant, lekker eten en het val best wel mee met de overlast van de ping-pong tafel. (het is toch vakantie).
 
Een vraagje aan diegene die reeds op camping Euro Air geweest zijn: Beschikt de camping over individuele douches en toiletten met vergrendelbare deur?

Alvast dank voor jullie antwoord !!
 
Hallo
Ik ben twee keer op deze camping geweest.
Het sanitair is er zeer goed, er wordt goed schoongemaakt, volgens mij tweemaal per dag. Alles is afsluitbaar er is een wasmachine aanwezig. Super goede camping.
Je zit ook niet al te ver van het dorp af (vind ik), ongeveer een kilometer lopen, misschien iets meer. Vliegveldje kun je mooi zitten en kijken, heerlijk in de zon.
In het centrum kun je goed eten.
Wanneer ik die kant nog een keer op ga, dan ga ik zeker naar die camping.
Groetjes marielle
 
Bedankt voor uw antwoord !!

Ik had de vraag ook al rechtstreeks gesteld aan de camping, maar kreeg niet echt een concreet antwoord, ze verwezen naar hun website www.euro-air-camp.cz en daar was niet echte een antwoord te vinden op mijn vraag.
Enfin, ik ben geholpen nu !!
yeah.gif
 
O

oma

Guest
Hoi ,
Kun in deze omgeving ook fietsen? En zijn er ook bewegwijzerde wandel en fiets-routes?
Nog een vraag : de reis er naartoe vanuit Ned. Wat is het beste over Dresden of over Frankfurt? Wij rijden met een auto + caravan.
BVD. Oma
smiley29.gif
 
Hallo Mjeetje
Ik zou het echt niet weten, ik heb zelf geen hond dus let ik daar niet zo op. Er is wel zwemwater in de buurt mischien dat het daar toegestaan is. Succes ermee.

Hallo Oma
Op via de routeplanner weet je zo wat de handigste route is. Het ligt er natuurlijk ook aan vanwaar je uit nederland komt.
Wij gaan altijd via Kassel Paderborn Jena Gera Chemnitz en dan richting Chumotov, omdat we daar ook meestal nog een weekje op een camping gaan staan. Vanaf daar gaan we door Tsjechie heen.
Routeplanner is daarom erg makkelijk.
Succes Groetjes Jelle
 
Bij Spindleruv Mlyn vlakbij Vrchlabi kun je zomers erg mooi wandelen, het is er dan mooi groen en je hebt er mooie uitzichten. Er zijn uitgestippelde wandelroutes. Je kunt dan een gekleurd paaltje volgen. Je kunt er met een kabelbaan naar boven. Dat hebben wij gedaan met de zonsverduistering een paar jaar geleden. Het was er toen wel mistig maar juist daarom konden wij het goed zien en hadden we geen brilletje nodig. 's Winters is het een skigebied.
Fietsen weet ik eigenlijk niet zo goed, wij zijn toch wat meer van het wandelen, maar misschien nemen we dit jaar de fietsen mee.
In Vrchlabi zelf zit een boekenwinkel met allemaal reisinformatie, daar kun je ook een wandelkaart kopen voor niet al te veel geld.

Succes ermee.

Groetjes Jelle
 
Hallo Ine
wij kwamen er achter dat je voor dit jaar toch beter kunt inschrijven, dit was een advies van de acsi en van de camping zelf. je kunt je gewoon inschrijven bij de camping zelf en dan krijg je binnen 24uur bericht terug.

Groetjes Thom ( Zwervers )
 
Hallo Thom (Zwervers)
We hebben vorige week al het zekere voor het onzekere genomen een een mailtje gestuurd met de datum van aankomst en hoelang we denken te blijven (min 10 dagen). Kregen inderdaad per omgaande een bevestiging terug. Het sanitair is inderdaad fantastisch. Enkele jaren geleden stonden we op Vejsplachi en na een rondvlucht hebben we op Euro Air een sanitaire stop gemaakt.
 
Hallo Jelle,
is deze camping makkelijk te bereiken met een caravan?
Is de camping goed aangegeven in/bij Vrchlabi?
Zit er toevallig een zwembad bij?
Is er ook wat te doen voor jeugd van 15-18 jaar?
Groetjes Sonja
 
De camping is prima te bereiken met de caravan, er is een zwembad en er is voor de jeugd ook wel wat te doen. Toen wij er waren, werd er nog een disco georganiseerd.
De camping staat wel goed aangegeven. Je moet gewoon de bordjes volgen naar "euro air", het vliegveld dus.
 
Wij gaan dit jaar naar deze camping, nu heb ik al veel op deze site gelezen over deze camping, dus dat zit wel snor.
Wat ik graag zou weten is wat moet ik absoluut zien als ik daar ben, zodat ik niet later krijg te horen van ben je daar niet geweest? wat jammer.
 
Bovenaan