Tijdelijk minder vaak op het forum

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Hoi Ad.

Ik heb je verhaal gelezen.
Gelukkig hebben ze je kunnen opereren.
Ik werk zelf in de zorg en zie hier in het ziekenhuis de spullen van OK op de gang staan omdat ze plaats gemaakt hebben voor corrona patiënten.
Heel veel suc6 met je herstel.
Ik zie al weer uit naar je mooie reisverslagen.

Toytoytoy
Luigi.
 

Ad Verschoor

Donateur
J.J. bedankt voor het boeketje. Dit en alle hartverwarmende reacties op het forum dragen eraan bij dat de genezing voorspoedig verloopt. Bedankt daarvoor, het heeft ons goed gedaan. Maandag is het 6 weken na de operatie en worden enkele maatregelen afgesloten. Zo stopt de wijkverpleging haar dagelijkse werkzaamheden (steunkousen en douchen), mag ik weer autorijden en begint de revalidatie op 2 ochtenden in de week in het ziekenhuis. Er blijkt uit dat het op zich wel goed gaat. Helaas ben ik nog wel erg moe, dat vooral komt door een te laag HB gehalte van het bloed. Lekkende bloedvaatjes in de dunne darm veroorzaken dit en daarvoor slik ik nu ijzertabletten. Al met al gaat het wel weer aardig goed met deze boy en hoopt hij stiekem toch nog in augustus af te mogen reizen naar Tsjechië.
Nogmaals heel erg bedankt voor al jullie reacties !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
J.J. bedankt voor het boeketje. Dit en alle hartverwarmende reacties op het forum dragen eraan bij dat de genezing voorspoedig verloopt. Bedankt daarvoor, het heeft ons goed gedaan. Maandag is het 6 weken na de operatie en worden enkele maatregelen afgesloten. Zo stopt de wijkverpleging haar dagelijkse werkzaamheden (steunkousen en douchen), mag ik weer autorijden en begint de revalidatie op 2 ochtenden in de week in het ziekenhuis. Er blijkt uit dat het op zich wel goed gaat. Helaas ben ik nog wel erg moe, dat vooral komt door een te laag HB gehalte van het bloed. Lekkende bloedvaatjes in de dunne darm veroorzaken dit en daarvoor slik ik nu ijzertabletten. Al met al gaat het wel weer aardig goed met deze boy en hoopt hij stiekem toch nog in augustus af te mogen reizen naar Tsjechië.
Nogmaals heel erg bedankt voor al jullie reacties !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Beste @Ad Verschoor

Ik heb misschien een goede tip voor je, neem in plaats van Staaltabletten elke dag een tijd in een glas of beker anderhalf vingerkootje Bietensap dat is voldoende, het werkt veel beter en is niet schadelijk.
Om de spieren te versterken at ik normaal rode druiven pitten, maar die vind je steeds minder in druiven, maar in "Pijnboombast schors" zit ook de stof Pycnogenol in dat werkzaam zou zijn tegen spataderen, maar ik denk dat het ook de spieren sterk maakt.
Vitamine K is een stof die bloedingen stopt, uitwendig en inwendig.

Van Bietensap en Vitamine K weet ik dat echt heel werkzaam is, en kunnen zorgen in veel gevallen voor een snel herstel.

En wilde groenten bezitten nog de krachtige bouwstoffen en mineralen, die de hedendaagse gecultiveerde verbouwd op verarmde uitgeputte dode haast dode grond niet meer of nauwelijks bezit, bovendien is het nog eens bespoten.

Als we je kunnen bijstaan doen we dat graag.
---------------------------------------------------

Bijzaak,
Ik moet veel dingen uit zoeken om mijn vrouw weer sterk te maken waar de zorg te kort schiet of de zorgverzekeringen dingen niet wil betalen, en ik moet je zeggen het lukt me ook nog aardig.
De schildklier gaat weer wat beter werken, de ernstige botontkalking tot stoppen gebracht, en de botdichtheid maakt goede vooruitgangen.
Ze kon haast niets meer eten en drinken regelmatig verschillende dagen niet, heel veel producten kon ze niet meer eten en drinken.
Zo kan ik nog wel een tijdje door gaan.
Alleen slapen gaan nog ontzettend slecht, voor veel dingen is ze nog allergies ook voor medicatie, dus slaaptabletten is ook uit den boze.
 
Laatst bewerkt:
Nog een kleine aanvulling vitamine K kan je in druppel vorm krijgen van Dr A Vogel.

Maar het zit ook heel veel in cayenne peper, met andere kruiden gebruik ik het haast dagelijks, ook omdat er nog een andere belangrijke stof Quercetine in zit wat mede zou kunnen bescherming bied tegen virussen, het maakt de lichaam cellen sterker.
 
Je hebt gelijk @PuNkEnStEiN
Wij gaan als wat jaartjes mee en hebben ook heel veel slecht ervaringen, met de zogenaamde gezondheids artikelen er word heel veel geld mee verdient en dat over de rug van mensen die vaak ziek zijn soms heel ziek en dan hun hoop nog stellen op de vele oplichtings producten.
Ik heb bvb jaren lang Prostacare in genomen maar kreeg toch prostaak kanker met uitzaaiing naar twee lymfklieren.
 
Bovenaan