Horeca Uit eten in Vrchlabi e.o.

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Het zou me niets verbazen als het eerste het geval was. ;) Hetzelfde gold overigens voor de serveerster. Toen ze eindelijk kwam bleef ze maar volhouden dat mijn man aan de alcoholvrije Budweiser moest (wat hij uiteraard weigerde) en na afloop kregen we gewoon het wisselgeld niet (dat was niet veel, maar vanwege het beroerde eten ging het even om het principe).
Waar zit Drevenka trouwens? Ik zie het steeds staan, maar kan op hun site geen adres vinden.
 
..... de serveerster. Toen ze eindelijk kwam bleef ze maar volhouden dat mijn man aan de alcoholvrije Budweiser moest (wat hij uiteraard weigerde) en na afloop kregen we gewoon het wisselgeld niet (dat was niet veel, maar vanwege het beroerde eten ging het even om het principe). .....
Nou, restaurace U Soudku klinkt mij in de oren als een tent die je moet mijden als de pest. Slecht eten, alcoholvrij bier opgedrongen krijgen, geen wisselgeld terug. Kortom, alle ingrediënten voor een mislukt avondje uit worden ruimschoots geboden. :tong:
 
Elske dan hebben we jullie misschien gezien, want wij hebben gisteren ook bij de Veteran gegeten. Volgens mij zagen wij nog een "nederlands" echtpaar in elk geval. Wij waren om 8 uur weer bij de tent. Ik had spies met op verzoek zonder kip en gegrillde groentes, man had de Bauernschotel. Het was lekker en zelfs teveel voor ons.
 
Nou, restaurace U Soudku klinkt mij in de oren als een tent die je moet mijden als de pest. Slecht eten, alcoholvrij bier opgedrongen krijgen, geen wisselgeld terug. Kortom, alle ingrediënten voor een mislukt avondje uit worden ruimschoots geboden. :tong:
Ik hoop niet dat door één slechte ervaring een uitstekend restaurant een slechte naam krijgt. Dat zou niet eerlijk zijn en verdient dit restaurant ook beslist niet.
 
Ik hoop ook niet dat door een minder bericht de restaurants een slechte naam krijgen. Zou gaan vragen wat de reden is geweest van deze negatieve ervaring aan de kok van het restaurant.

De ene keer heb je ook meer trek als de andere keer, alleen dat maakt het beoordelen al lastiger.

Kan me ook nog mensen herinneren die ruim twee uur moesten wachten op eten in een restaurant, let op, nog niet hier genoemd. De reden daarvan was dat de kok niet erg fit was en later in elkaar was gezakt.
 
Gisteravond heerlijk bij Drevenka gegeten, en Elske het was inderdaad gezellig met al die Hollanders die er toevallig ook kwamen eten.
Bij U Soudku zijn we nog nooit geweest, maar elke keer als we er langs rijden staan er veel auto's geparkeerd. Mijn mening is dan dat het eten er dan goed is anders was de parkeerplaats wel leeg.
Zaterdagavond staat De Veteran op ons lijstje.
 
Wij eten heel vaak bij U Soudku omdat we op loopafstand zitten. Nog nooit hebben we meegemaakt dat het eten niet lekker was. Wel een keer meegemaakt dat de biefstuk taai was en toen we dat zeiden, kregen we zo een nieuwe, met excuses en een gratis drankje. Dus ook gewoon zeggen als iets niet in orde is.
 
Wanneer het weer open gaat, weet ik niet. Wel dat het inmiddels te koop staat. We hebben een paar dagen voordat de eigenaar in het ziekenhuis belandde een bezichtiging gehad en het ziet er allemaal keurig uit.
 
Bovenaan