Sneeuw?! Winter 2010/2011

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Het sneeuwt op dit moment hard in Tsjechië!!

Ja, ook hier sneeuwt het. Nog maar een klein beetje ( sinds gisteren ongeveer een centimeter ), maar het is in ieder geval beter dan regen. Omdat de sneeuw bij ons niet weg is geweest, is het lekker wit gebleven. Vanmorgen waren ze aan de overkant weer aan het langlaufen. Gisteren ook weer aan het snowkiten.
 
De weersvooruitzichten zijn inderdaad de komende week erg gunstig. Het wordt alleen maar kouder en er komt nog meer sneeuw. Hopelijk blijft dit nog ruim een maand want dan zijn wij aan de beurt :)
 
geniet er maar dubbel en dwars van! :D

Hier géén zon en 20mm! :( ( nou ja20mm, bij wijze van spreken dan..)
 
Toevallig was ik omstreeks 17.30 onderweg in mijn nieuwe Chevrolet (Jahaaa!!) en toen sneeuwde het een beetje! Daar kwam bij een bloedrode zonsondergang, dus vorst vannacht! Ik stond vanochtend ook al te krabben (en te mopperen) dus het dekje ligt alweer op de voorruit van de CHEVROLET (Jahaaaa).
 

Freddy2005

† In Memoriam
13-jarig meisje verongelukt op piste

In de buurt van Dolní Morava is deze morgen een dertien jarig meisje verongelukt toen ze tegen een boom is geskied. Ze ging in volle snelheid van de baan en crashte in een boom. Onmiddelijk ging de reddingsdienst ter plaatse en begon het in coma gevallen meisje te reanimeren. Ondanks de snelle tussenkomst is het meisje overleden. Ze droeg een helm maar had toch zeer ernstige hoofdletsels en verwondingen aan de borst. De politie onderzoekt het ongeval.

idnes.cz

SOT37b64f_mapka.jpg
 
Bovenaan