EK-voetbal 2012

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Gaat het voerbal kijken vanavond nog door ?

Natuurlijk gaat het door en we hopen dat de feestvreugde vanavond enorm is. Het is op zich natuurlijk wel anders kijken : eigenijk een beetje denken/weten dat je uitgeschakeld bent en toch hopen dat je door gaat naar de volgende rond.
Met hoeveel mensen komen jullie?
 

Tabe

† In Memoriam
Als Nederland het vanavond redt tegen Portugal - en dat zit er wel in - dan speelt Nederland de volgende wedstrijd tegen Tsjechie. Dat zou een heel leuke ontwikkeling zijn.
 
Deze moet ik even kwijt, zo leuk! Ik denk dat iedereen zich hier wel zo voelde toen Tsjechië door ging!
 

Bijlagen

  • 599007_10151076409827565_1296761381_n.jpg
    599007_10151076409827565_1296761381_n.jpg
    83,5 KB · Bekeken: 12
Vanavond met 14 mensen voetbal gekeken. Kon nog net in de kamer. Donderdag weer met hetzelfde groepje ( en meer? ) kijken naar Tsjechië. Wij als inwoners van Tsjechië hebben het voordeel dat we nu dus alleen nog maar voor Tsjechië hoeven te zijn. Morgen naar de Lild voor een Tsjechische outfit.
 
Ik heb weer genoten gisteravond!!..
Nee..niet van het voetbal, maar van die camera-man!!..
Zoals deze man inzoomde op het publiek en dan met name op het vrouwelijk schoon!!..SUBLIEM!!:lmfao:
 
Toch is het voor Nederlanders nu wel anders voetbal kijken;de spanning is weg, dus je kan nu van andere landen gaan genieten, zoals bijv Tsjechie of Spanje of Duitsland enz...................:stout:

Onze Tsjechische vrienden zitten nu dus nog wel met een behoorlijke spanning....... hopenlijk duurt dat nog enige tijd............;)
 

Tabe

† In Memoriam
Tja, ik zal nu ook gaan kijken met een "Tsjechische"bril. Ik hoop dat "we"verder komen, maar ik heb er een hard hoofd in. Ik denk dat de wedstrijd tegen Portugal het eindstation is.

Overigens blijft mij het nivo van het voetbal tegenvallen ( in tegenstelling dat de vrouwelijke supporters van de landen , heer Pozor Pes. En enkele wedstrijf heeft me tot nu toe kunnen bekoren. Duitsland heb ik als favoriet voor de eindzege. Met Spanje als tweede, Het blijft jammer dat Nederland in zo'n zware pool heeft gezeten. Anders waren ze ongetwijfeld verder gekomen.
 
Beste Tabe, hoezo had Nederland verder gekomen.............. 1e wedstrijd verloren van Denemarken ja...............:kwaad:

Het was hopeloos, sfeer verziekt als ik onze vriend de snor mag geloven, egootjes dus...............:stom:

Gewoon uithuilen en verder met een nieuwe lichting en opbouwen........:D Komt wel weer goed hoor :D
 
:deuk:
Beste Tabe, hoezo had Nederland verder gekomen.............. 1e wedstrijd verloren van Denemarken ja...............:kwaad:

Het was hopeloos, sfeer verziekt als ik onze vriend de snor mag geloven, egootjes dus...............:stom:

Gewoon uithuilen en verder met een nieuwe lichting en opbouwen........:D Komt wel weer goed hoor :D
AAD!!..
Zeker komt het goed!!..
Met tafelvoetbal bedoel ik dan!!..:deuk:
 

Tabe

† In Memoriam
Toch gaan we er vanavond er weer eventjes goed voor zitten, mr. Pozor Pes! De cameraman heeft een goede kijk voor mooie "opnames". Die mogen niet gemist worden. En ach...een balletje over de lijn of niet, wat maakt dat uit. Als Tsjechie maar wint! En daar twijfel ik aan. Houd het op 1-3 voor de Portugezen.
 
Ik ben weer klaar met mijn verhaaltje, dus naar binnen. Het begint zo ...

Ik denk (hoop) dat Tsjechie wint.
 
Bovenaan