Tennis: Michaëlla Krajicek - Archief

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Lukas15

Geroyeerd Lid
Dan gaat het toch wel de verkeerde kant op met haar...Volgens mij moeten de profs dat aankunnen, 2 wedstrijden, 2 dagen...:?:
 

Freddy2005

† In Memoriam
Kirsten Flipkens dubbelt met Michaella Krajicek in Hasselt

Kirsten Flipkens zal met de Nederlandse Michaella Krajicek een dubbelpaar vormen op de Gaz de France Stars in Hasselt (30 oktober - 5 november). Het zal de eerste keer zijn dat de nummer drie van het Belgische vrouwentennis aan de zijde van de beste Nederlandse speelster staat.

Michaella Krajicek speelde zich vorig jaar al in de kijker in Hasselt. Pas in de halve finales moest ze in drie sets de duimen leggen voor de Italiaanse Francesca Schiavone. Momenteel is ze opgerukt naar de 34e plaats op de wereldranglijst.

Voor Flipkens (WTA-97), die een wildcard kreeg voor het enkeltoernooi, is het een gedroomde kans om zich voor eigen publiek nog wat meer te tonen.

gva.be
 
Freddy2005 schreef:
Kirsten Flipkens zal met de Nederlandse Michaella Krajicek een dubbelpaar vormen op de Gaz de France Stars in Hasselt (30 oktober - 5 november).
Gote gaap. Who the fuck cares. Juffie Krajicek met een eigen naam topic, een onbeduidend tennisspeelstertje dat toevallig een hele bekende broer heeft en ook probeert een balletje te slaan (meestal zonder veel succes).

Straks gaan we nog een topic openen over het wel en wee van een Tsjechische voetballer bij DOS Kampen of zo.

Kappen maar met die onzin
 

Lukas15

Geroyeerd Lid
Kajuna schreef:
Gote gaap. Who the fuck cares. Juffie Krajicek met een eigen naam topic, een onbeduidend tennisspeelstertje dat toevallig een hele bekende broer heeft en ook probeert een balletje te slaan (meestal zonder veel succes).

Straks gaan we nog een topic openen over het wel en wee van een Tsjechische voetballer bij DOS Kampen of zo.

Kappen maar met die onzin

Ik zou iemand die nummer 34 op de wereldranglijst is niet 'een onbeduidend tennisspeelstertje' noemen. Krajicek is heel groot talent die nog wel eens een hele grote zou kunnen worden. Wat zeg je dan? ;)

Bovendien..Houd jij niet van tennis soms? Dan is het nog geen onzin.
Ik zou een voetballer van DOS Kampen niet vergelijken met Krajicek.
 

Vonny

Geblokkeerde account
Misja is in potentie een groot talent, nummer 34 op de WTA lijst is veelzeggend, zij zou onder het juk van haar vader annex trainer annex coach annex zakenwaarnemer ( vuller) moeten zien uit te komen, voor een meisje van 17 jaar lijkt mij dat niet eenvoudig.
 

Lukas15

Geroyeerd Lid
Precies Vonny, maar Kajuna heeft blijkbaar geen enkele interesse in tennis, anders zou hij zoiets niet zeggen. Maar daarom stoppen wij niet met dit topic.
 

Esthertje

Geroyeerd Lid
De reden, waarom ik het erg leuk vind om op de hoogte te blijven van haar prestaties, is toch zeker ook dat zij zowel een Tsjechische link heeft als een Nederlandse, waardoor we toch allemaal hopen dat ze nog veel en veel beter wordt. Dus laten we haar steunen hier met haar eigen topic en wie weet meld ze zich nog eens aan....:oeps:
 

Vonny

Geblokkeerde account
Esther,

Miss Kraay zoals ze genoemd wordt zal zich hier niet melden, haar horizon ligt in de USA :)
 
Lukas14 schreef:
Kajuna heeft blijkbaar geen enkele interesse in tennis, anders zou hij zoiets niet zeggen.

Luister sunshine. Ik heb 20 jaar topsport gevolgd als professioneel verslaggever van 's werelds grootste persbureau en ik heb stapels tennis toernooien gecovered. Dus ga niet vertelling wat ik wel of niet leuk vind Sherlock.

Ik vind dat een beginnend tennis speelster als zij niet goed genoeg is voor een eigen topic. Onder sport zou het veel beter passen (misschien als subdraadje tennis).

En van nummer 34 in de wereld ben ik niet onder de indruk.
 

Freddy2005

† In Memoriam
Vonny schreef:
Miss Kraay zoals ze genoemd wordt zal zich hier niet melden, haar horizon ligt in de USA :)
Het een sluit het ander niet uit. Alles is mogelijk.:confused:

Kajuna schreef:
En van nummer 34 in de wereld ben ik niet onder de indruk.
Mooi, dan moet je alsnog iets presteren om bij jou indruk te maken. :snik: De Belgische meisjes misschien, of die soms ook nog niet.:oeps:
 
Corrie schreef:
Nou, als ze pas 17 jaar is ben ik dat wel hoor!!!!
Ja natuurlijk. Als het een Italiaanse of Bulgaarse was kon het je geen zak schelen. Maar een (soort van Tsjech) dan is het ineens hosanna.

Hier zou een bekende uitspraak van Ernst Happel goed op zijn plaats zijn.
 
Kajuna schreef:
Ja natuurlijk. Als het een Italiaanse of Bulgaarse was kon het je geen zak schelen. Maar een (soort van Tsjech) dan is het ineens hosanna.

Hier zou een bekende uitspraak van Ernst Happel goed op zijn plaats zijn.
Wat ben jij een zeurpiet zeg!!! (Ik zal geen erger woord gebruiken).
 

Lukas15

Geroyeerd Lid
Kajuna schreef:
Luister sunshine. Ik heb 20 jaar topsport gevolgd als professioneel verslaggever van 's werelds grootste persbureau en ik heb stapels tennis toernooien gecovered. Dus ga niet vertelling wat ik wel of niet leuk vind Sherlock.

En van nummer 34 in de wereld ben ik niet onder de indruk.
Als jij als professioneel verslaggever niet onder de indruk bent als Krajicek nr. 34 van de wereld is, terwijl ze nog zo jong is, dan vind ik dat vreemd. Trouwens, als jij zo nodig bij werelds grootste persbureau werkt, dat maakt mij niks uit. De grootte zegt niet alles.

Ja natuurlijk. Als het een Italiaanse of Bulgaarse was kon het je geen zak schelen. Maar een (soort van Tsjech) dan is het ineens hosanna.

Hier zou een bekende uitspraak van Ernst Happel goed op zijn plaats zijn.
Ik ga maar niet vragen welke uitspraak dat moet zijn. Als je nou eens de moeite zou nemen de teksten op dit Forum te lezen, dan zou je weten dat dit Forum juist gaat om Tsjechië. Dus ja, er zullen waarschijnlijk ook leden zijn die het niets kon schelen als Krajicek een Italiaanse, Bulgaarse of wat dan ook was. Maar dat hoeft toch ook niet? Mij intresseert het dan trouwens ook, zo vind ik het ook verbazingwekkend dat een 19 jarige Russin (Sharapova) al tweemaal een Grand Slam heeft gewonnen.

Aan welke kant ben jij uit je bedje gestapt vandaag
Zo te lezen is hij eruit gevallen...

Ik vind dat een beginnend tennis speelster als zij niet goed genoeg is voor een eigen topic. Onder sport zou het veel beter passen (misschien als subdraadje tennis).
Pardon, beginnend tennisspeelster? Zeg ehm, waar heb jij de afgelopen tennisjaren doorgebracht? Je wordt echt niet zomaar nr. 34 van de wereld als 17jarige.

En gelukkig ben jij hier niet degene die beslist wat wel en/of niet mag. Ik hoop vooral dat dat zo blijft...

Wat ben jij een zeurpiet zeg!!! (Ik zal geen erger woord gebruiken).
Ik ook niet, maar ben het er zeker mee eens Corrie :kwaad:
 

Vonny

Geblokkeerde account
Zo zo , wat onze Misja allemaal losmaakt en dat zonder haar vader erbij te betrekken, veel van die russische meisjes zijn allemaal met Pa of Ma gestart, evenlas Steffi Graf in het verleden, na het op eigen benen staan kwamen de big finals en de bijbehorende poen.

Kajuna, vermeld even het grote persburo met website en inlogbescheiden ? eventueel met je eigen naam ivm het opzoeken van jouw sportkennis.
 

Freddy2005

† In Memoriam
Kajuna moet wel heel hard uit zijn bed gevallen zijn want in een ander topic schreef hij ook al van die nare commentaren::confused:

Het is een schande om een lief meissie zo maar uit haar geliefde omgeving te trekken en dan aan de haren mee te slepen naar Belgie, waar ze eenzaam en alleen over de geraniums naar een grijze....straat zit te kijken en zit te mijmeren over haar Tsjechie en familie en al het moois dat ze achter gelaten heeft.

Wees een beetje vent en verhuis naar daar toe. Dat gaat in de toekomst toch een keertje gebeuren.

Terloops even in zijn profiel gekeken en wat staat er bij beroep ?

"iets met veevoeders ", rare activiteit bij een persbureau zou ik zeggen.:deuk: Dopingexpert misschien op de sportredaktie ?
 

Lukas15

Geroyeerd Lid
Ja, dat was me ook al opgevallen Freddy, maar dat wou ik nog juist niet zeggen...;) Inderdaad, begrijp ik ook niet helemaal, maar wie weet geeft hij ons wel opheldering. Heeft zich eigenlijk al eens voorgesteld in een of ander topic?

Ik weet trouwens niet echt wat ik van Kajuna moet geloven. Ik vind "What the Fuck, grote Gaap" niet bepaald een reactie die bij een professioneel sportverslaggever hoort...
 
Vonny schreef:
Kajuna, vermeld even het grote persburo met website en inlogbescheiden ? eventueel met je eigen naam ivm het opzoeken van jouw sportkennis.
Reuters.com
google maar op Karel Luimes en je komt wel wat tegen.

en nou maar weer snel on topic.. verdient madam Krajicek een naam topic of niet. En vind dus nog steeds van niet.

Lukas14 schreef:
Ik vind "What the Fuck, grote Gaap" niet bepaald een reactie die bij een professioneel sportverslaggever hoort...
Nooit naar Hugo Borst geluisterd?. Ik vind dat ik nu een stuk milder ben dan pakweg 10 jaar geleden.

het was trouwens who the fuck cares (dat is heel wat anders). Schijnbaar heel veel mensen hier anders werd er niet zo een ophef over gemaakt.

Heerlijk om zo nu en dan een knuppel in het hoederhok te gooien.
 
Bovenaan