Zwemparadijs en Kartbaan

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Hee Hallo,

Het Grootste zwembad van Tsjechie is in Klasterec Nad Orhi. Dit heet Aqua Park, het is een erg mooi zwembad, met alles erop en eraan. Er is geen Kartbaan bij. Maar zeker de moeite waard om een keer heen te gaan. Het is 30 km vanaf Karlovy vary.

Groetjes Marielle
 
weet er alleen 1 in Praag op de voor mij meest ongebruikelijke plaats OOIT!!!! Maar ook weer geniaal. Namelijk de 2e etage van een parkeergarage !!!!
 
totalcrazy schreef:
weet er alleen 1 in Praag op de voor mij meest ongebruikelijke plaats OOIT!!!! Maar ook weer geniaal. Namelijk de 2e etage van een parkeergarage !!!!
Bedoel je de parkeergarage in Praag 9 -Cerny Most, voor de megabioscoop en sportwinkel? Die leek mij nogal eng en krap, je zit vrij snel tegen beton daar? Ik heb er niet op gereden (het was gesloten) maar heb 't wel even bekeken.
Dat ze die het hele jaar laten bestaan? Dan hebben ze bij de bouw toch een iets te grote parkeergarage gemaakt; 't ding is maximaal 3 jaar oud volgens mij.
Heb jij 'm al wel eens gereden? Zo ja, hoe was 't en wat kostte het?
 
jelle schreef:
Het Grootste zwembad van Tsjechie is in Klasterec Nad Orhi. Dit heet Aqua Park, het is een erg mooi zwembad, met alles erop en eraan.

Wat meer details, helaas op een moeizame site: Aqua Park . Kies voor Engels en voor Aquapark. Het betreft een buitenzwembad dat van half mei tot half september geopend is. Toegangsprijs is max. kc 40. Voor enige dingen moet je apart betalen middels een magnetisch kaartje; bijv. de grote glijbaan (kc 5 per keer).
 
Ja Bartiku dat klopt hij is er nog steeds. Ik moet eerlijk zeggen ik heb er nog niet op gereden. Ik zag het toevallig afgelopen weekeinde om dat we een appartement daar hebben gehuurd. Maar ben zeker van plan het een keer te proberen. Het is overigens niet goedkoop (denk ik, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik hieroveer niet zo'n prijsgevoel heb, dus wat normaal is of niet) maar het kost 200 Kc voor 10 minuten. Kennelijk inderdaad een te groot gebouwde parkeergarage
laugh.gif
 
Ben in het Jesiniky gebergte ook een kartbaan tegengekomen, is wel heeeel erg uit de buurt van Karlovy Vary. Maar lijkt me wel wat hoor, karten in de bergen
smile.gif
 
Ja inderdaad, ik heb het in frankrijk eens gedaan dat was wel gaaf wie weet gaan we er wel een 2 daagse rijs van maken. PS: Zijn er ook Bowlingbanen of zoiets dat iemand weet

Groeten Gerard
 
Bovenaan