Zwemmen in de Vltava (Moldau)

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Beste mensen,

Ik ga volgende week maandag naar Tsjechië en nu heb ik op dit forum al gezien waar je zwembaden hebt. Maar weet iemand ook of er plekken zijn waar je in de rivier de Vltava kan zwemmen? Of weet iemand een soort meertje buiten Praag (niet al te ver) waar je kan zwemmen?

Bedankt,

Martijn
 

Macek

Geroyeerd Lid
Houd er rekening mee dat de rivieren snel kunnen stromen en dan niet ongevaarlijk zijn, met andere woorden, POZOR!
 
Van harte welkom emmerdisign!!
Of er in de rivier zelf gezwommen wordt? :confused:
't is natuurkijk wel een beetje laat dit nog te vragen.

Je plannen staan toch al vast dus gewoon gaan en ter plekke vragen.. Behulpzame mensen genoeg in CZ.:)

En als je terug bent laat je ons vast weten of er in de Vltava gezommen mag/kan worden;)
Veel plezier!!!!
 
Ik zwem bijna altijd in de Moldau als ik op de camping in Praag ben. En vele anderen doen dat ook (waaronder de familie van de campingeigenaar). Het water ziet er misschien niet altijd even schoon uit, maar 't is wel lekker om even af te koelen. Ik ben er nog nooit ziek van geworden, maar dat zegt mogelijk meer over mijn immuunstelsel dan over de waterkwaliteit.
:lmfao:
 

kuurgast

Donateur
Jammer dat Martijn nooit meer heeft laten weten of hij er in gezwommen heeft.
Zo zijn er heel veel topics waar starters niets meer laten horen hoe het afgelopen is en of onze tips geholpen hebben.
(Ik weet dat dit een heel oud topic is maar had een voorbeeld nodig)
 
Bovenaan