wow leuk zo'n actieve site

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

W

wolf

Guest
wow leuk zo\'n actieve site

Hoi Ik ben Maarten 35 jaar oud en eigenlijk bij toeval meer en meer geinteresseerd in Tsjechie. Sinds kort werk ik samen met iemand uit Tsjechie (die ik via internet ken) om bedrijven in Nederland en Tsjechie bij elkaar te brengen. Hoeveel succes wij daarmee gaan hebben, nog geen idee. Anders dan de meeste van jullie ben ik nog nooit in Tsjechie geweest maar dat zal heel snel veranderen.

aangenaam.gif
 
Re: wow leuk zo\'n actieve site

Hoi Maarten, welkom. Inderdaad word je van een heleboel berichten hier steeds enthousiaster <-- ofzo
grin.gif
Je hebt dus iemand via internet ontmoet en daar werk je nu mee samen? Bij n bedrijf of met z'n tweeen? Wat doen jullie precies? Ben niet nieuwsgierig hoor maar wil wel graag alles weten.
wink.gif


En tja, dan word t toch echt wel tijd om eens naar Tsjechie te gaan. Ik kan het je in ieder geval aanraden.

Nou veel plezier hier.
smiley20.gif
 
Re: wow leuk zo\'n actieve site

Welkom!
En ik sluit mij bij Sas aan: het wordt zeker tijd om Tsjechië te gaan bezoeken (ga maar ens naar de fotogalerij voor wat sfeerimpressies).

Groet,
Sandra
 
Re: wow leuk zo\'n actieve site

als je er een maal bent geweest loop je een grote kans er verslingerd aan te raken.zeker de fotogalerij bekijken

gr cor
 
Re: wow leuk zo\'n actieve site

en eens je terug in je eigen land bent zul je ongetwijfeld 'heimwee' krijgen naar tsjechie....
 
W

wolf

Guest
Re: wow leuk zo\'n actieve site

Zo ver bedankt allemaal voor deze hardverwarmende reacties.
Ik wordt zeker nieuwsgieriger naar het land haar cultuur en inwoners. Zelf ken ik Polen en Hongarij vrij goed en ben er 1x door Tsjechie gereden van Hongarij naar Polen. Voor wat betreft het bedrijf dat wij willen opzetten....het is vooral om Nederlandse en Tsjechiesche bedrijven te stimuleren om echt samen te werken en iets te maken van kansen die Europa nu al biedt.

Ahoj en Pa Pa

Maarten

ps wil graag meer van deze taal leren maar ben geen wonder op het gebied van talen...maar er zijn hier vast veel mensen die de 1ste vriendelijke woorden goed kennen
 
Bovenaan