"wildplassen' is een dagelijks verschijnsel

  • Onderwerp starter Deleted member 495
  • Startdatum

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

D

Deleted member 495

Guest
\"wildplassen\' is een dagelijks verschijnsel

Wie naar Tsjechie komt, moet niet verbaast staan kijken als hij 'wildplassers' tegen komt. En je komt ze overal en elke dag tegen. Kleine kinderen, waarvan de broek oplaag wordt gestroopt en met hulp van moeder of vader gewoon een plas midden op straat doen. Maar ook wandelaars in de bossen of gewoon mensen onderweg. Boom opzoeken, even achter de struiken en huppekee. Zelfs mensen die aan de weg werken, of ergens een huis aan het bouwen zijn, doen het daar in de buurt. Eco toiletten op bouwlocaties kom je nog niet vaak tegen. In Tsjechie krijg je er nog geen bekeuring voor. In Nederland wel. Of men dat ooit nog gaat veranderen is de vraag.
 
Re: \"wildplassen\' is een dagelijks verschijnsel

in belgie is het ook verboden. in men stad oostende is er intensieve controle op wildplassen en wordt je betrapt, direct 50 euro betalen en je bent er vanaf... .
in tsjechie is het me niet direct opgevallen.....(mss ook zaken waar ge nie direct op let zeker).
 
Re: \"wildplassen\' is een dagelijks verschijnsel

De term wild is hier dus niet van toepassing, Robert.
Heerlijk VRIJ plassen.
Ik merk ook aan zwemmeertjes dat ze minder naakttaboe hebben dan onze cultuur
 
D

Deleted member 495

Guest
Re: \"wildplassen\' is een dagelijks verschijnsel

Je hebt gelijk Jacques. In CZ heet het vrij plassen. Ook zijn er minder taboes bij naaktzwemmen. Er zijn niet veel 'officieele' naaktrecreatie plaatsen, maar als iemand daar behoefte aan heeft, kan hij altijd wel ergens zonder textiel zwemmen. Gewoon een rybnik, jezero opzoeken en gaan zwemmen. Ik ben daar grote voorstander van en binnenkort gaan we weer op de fiets naar ons 'meertje' hier nabij Kunovice. Lekker relaxed zwemmen zonder knellend textiel. Vrijheid, blijheid.
 
Re: \"wildplassen\' is een dagelijks verschijnsel

Bij ons in de polder was "strandsex" heel gewoon. Gewoon op een stuk strand, iets verderop dan waar het gezinnetje zat daar werd er rustig op los gevreeen. Dit onder toezicht van medesexers. Dit werd de gezinnetjes toch wat TE en dit is dan ook verboden. Als het gezien word kan men ook een dikke bekeuring verwachten.
 
Re: \"wildplassen\' is een dagelijks verschijnsel

Vrije strand-of straatsex gaat iets verder dan vrij plassen engeen taboe met omkleden.
Van mij mag alles
shocked.gif
 
D

Deleted member 495

Guest
Re: \"wildplassen\' is een dagelijks verschijnsel

uhhh ? naaktzwemmen is nog geen strand-/straatsex Jacques. Ik vat hem niet helemaal. Graag toelichting
 
Re: \"wildplassen\' is een dagelijks verschijnsel

Reageerde op Sas haar bericht. Zij had het over strandsex
 
Bovenaan