Wij stellen ons even voor

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Eindelijk na bijna 3,5 jaar (het CZ forum lezen) kunnen wij ons nu voorstellen,daar dit niet eerder mogelijk was, omdat ik niet aan de verwachtingen van de gestelde wettelijke eisen om mijn vriendin hier in holland te huisvesten voldeed.:snik: tja ik heb geen wereldbaan :deuk:
Maar sinds 1 mei 2007 is het hier feest :D .
Wij zijn Richard en Kacenka uit Rotterdam en hebben de afgelopen jaren hier heel veel informatie kunnen vinden ,waar we echt wat aan hadden . het Tsjechisch Forum is TOP !!
Een klein beetje achtergrond info van ons :
Wij hebben elkaar in 2003 via een chatprogramma gevonden .
Omdat Kacenka toen nog nooit over de grens op vakantie geweest was, had ik de stoute schoenen aangetrokken en haar uitgenodigd om een weekje naar holland te komen en voordat wij het wisten waren we beide verliefd en wilden we altijd samen zijn.
Tsjechie was met mijn lichamelijke beperkingen geen optie :( dus koos Kacenka voor holland :D
Wij vormen nu met 5 katten en een tsjechies hondje een fijn gezinnetje maar onze toekomstdroom is toch Tsjechie.
 
Hoi Risak en Kaca,

Ik weet niet of welkom nog echt gepast is, als jullie hier al zo lang meelezen, maar toch. Welkom:)
Wat ontsettend leuk zo'n verhaaltje, over 'n ontmoeting die misschien anders loopt dan jullie van tevoren gedacht hadden.
Ik denk dat het voor velen 'n feestdag was, 1 mei.
Fijn dat jullie nu zelf ook eens wat kunnen plaatsen hier en niet alleen maar meelezen.;)
 
Hallo Richard en Kacenka, jullie hadden echt niet zo lang hoeven wachten met aanmelden hoor. Welkom dus en we hopen dat jullie ook mooie en nuttige informatie voor ons hebben.
 
Bedankt Rojo ,wij waren een beetje voorzichtig met forums omdat je nooit weet wie het leest en bang dat mijn vriendin teruggestuurd werd natuurlijk. maar dat is nu allemaal historie gelukkig!!!!!
 
Bedankt Esthertje , leuk om te horen van iemand die op een plek is waar wij nu graag willen zijn :D ,groetjes en veel succes met jullie pension !!

jolanda berben schreef:
Hoi Risak en Kaca,

Ik weet niet of welkom nog echt gepast is, als jullie hier al zo lang meelezen, maar toch. Welkom:)
Wat ontsettend leuk zo'n verhaaltje, over 'n ontmoeting die misschien anders loopt dan jullie van tevoren gedacht hadden.
Ik denk dat het voor velen 'n feestdag was, 1 mei.
Fijn dat jullie nu zelf ook eens wat kunnen plaatsen hier en niet alleen maar meelezen.;)
Ja bedankt Jolanda , ik had net zoals jullie nooit gedacht dat Tsjechië zo mooi is en zie zelf gaan jullie nu ook 2 x per jaar terwijl je zei dat je nooit meer dan 2 x naar 1 land op vakantie zou gaan.
tsjechie is eigenlijk een verslaving:D

Corrie schreef:
Richard en Kacenka een warm welkom op het door jullie al zo bekende forum!!
Bedankt Corrie , na al dat bladeren in dit forum en dat we ons eindelijk lid kunnen maken en dan deze welkom woorden.
ja dat maakt ons toch gelukkig Diky:toppie:
 
Ahoj Noekie bedankt voor de mooie wens en we doen onze best.
Maar ik ben wel jaloers op jou dat jij op zo`n jonge leeftijd tsjechie al ken, bij mij was dat pas op mijn 40ste :snik: maar beter laat dan nooit:deuk:
 
Bovenaan