Wie weet een leuk hotel in Brno?

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Ik ben net terug van het hotel dat er vlak naast is gelegen: hotel Europa in dezelfde straat. Prijs/kwaliteit zeker ok, te boeken via o.m. expedia tegen 30 euro per persoon per nacht (eigen prijzen zijn iets hoger). Brno is een absoluut prachtige stad, een kleine tip: op 15 km rijden is een heel tof museum over de slag van Austerlitz. Volgens lonely planet stelt het niet veel voor maar ondertussen is er veel veranderd en zeker de moeite waard... Ik heb enorm genoten van Brno!
 
Brno is een absoluut prachtige stad, een kleine tip: op 15 km rijden is een heel tof museum over de slag van Austerlitz. Volgens lonely planet stelt het niet veel voor maar ondertussen is er veel veranderd en zeker de moeite waard... Ik heb enorm genoten van Brno!

Ik las vanmorgen in de reisgids van Frans Stoks dat er in de buurt van Brno 2 Western dorpen zijn. Lijkt mij ook wel wat, alhoewel wij er bijna 3 uur reizen vanaf zitten
 

Pelhřimov

Donateur
:offtopic: Franky, dat zou in de buurt van Boskovice kunnen zijn, want ik heb hier een foto met een wegwijzer erop die naar het western dorp wijst. Wij zijn er niet geweest, maar wat ik begreep was dat het locaties waren, waar veel western films opgenomen waren.
IMG_1249.jpg Knipsel.jpg
 
Bovenaan