Wie is de mooiste tsjechische voetballer?

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Dat is wel een hele mooie foto. Weet jj waar ik meerdere foto's van meerdere spelers kan bekijken. Dan kan ik ook even mijn favo bekendmaken.
smile.gif
 
Ik ben het wel met sandra eens dat is wel een hele lekkere voetballen. Daar zou ik wel eens een.................. mee willen eten.

Groetjes Marielle
smiley20.gif
30.gif
 
of een balletje mee willen trappen natuurlijk om maar in de voetbalsfeer te blijven. Maar Milan is niet de enige lekkere gozer die achter de leren bal aanloopt. Nedved mag er ook wel wezen net als Rosicky. En heel lang was mijn favoriet Berger maar ja die speelt niet mee he dus dat telt niet.
 
Ik viel ook /net als Tonca/ altijd op Patrik Berger. Maar die is er niet - helaas. Tot de wedstrijd met Denemarken is me geen eens opgevallen dat die Baros zo een lekker ding was.
blush.gif
Mijn stem gaat dus naar hem toe.
 

Bijlagen

  • 22295-236172746phpoWNoHL.jpg
    22295-236172746phpoWNoHL.jpg
    8,3 KB · Bekeken: 2
geef mij ook maar den Baros, liefst in bloot-bovenlijf-versie. wel nog beetje een babyfaceke, maar dat lijf
smiley20.gif
blush.gif
...
 
De winnaar wint een avondje stappen met de Forum dames!!! En Elke...nog speciaal voor jou
 

Bijlagen

  • 22309-Baros-0458.jpg
    22309-Baros-0458.jpg
    72,8 KB · Bekeken: 0
En toch is Rosicky ook wel schattig, maar waarom voetbalde hij in portugal toch steeds met een shirtje met lange mouwen aan????
 
smiley20.gif
Ik wil wel mee een avondje stappen, leuk samen met de Forummeiden en natuurlijk Baros want die wint het volgens mij wel.
dance.gif
blush.gif

Groetjes Marielle
 
Namens mijn vriendin "Baros"
en namens mijn schoonzusje: Cech, Baros..........en geloof de rest van het team zo'n beetje, behalve Rosicky, want daar vind ze het haar verschrikkelijk van......
 
Bovenaan