Weer naar huis

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

na een fantastische vakantie morgen weer richting huis. via tsjechie naar oostenrijk, hongarije, slowakije weer naar tsjechie. Eerst in straznice en nu in camp jindris. prima camping met gratis internet. Gelukkig begin je te zien dat steeds meer campings internet hebben. prima! We hadden ons vorig jaar voorgenomen tsjechie maar eens links te laten liggen. Maar ja je ziet hoe het zich weer ontwikkelt. Weer van alles meegemaakt. helling niet kunnen halen met de caravan!! ontruimd worden wegens dreigende overstroming enz. maar ja in 6 weken kan er heel wat gebeuren. En boven alles goed weer, alles heel gehouden. perfect zo.
 
afgelopen maandag niet verder gekomen dan plzen. tijdens een pauze kreeg mijn vrouw een zware tia. gelijk 112 gebeld met een engelssprekende dame gelukkig e.e.a kunnen uitleggen. binnen 10 minuten was de ambulance er en 5 minuten later een engelssprekende arts. ze moest naar het ziekenhuis in pilzen met spoed. daar sta je dan met een auto, caravan en 2 honden. vreemd gevoel als je de ambulance ziet wegrijden. de chauffeur wist me camping ostende in pilzen uit te leggen. daar naartoe gereden. Kreeg ik de caravan niet los van de auto en de elektriciteit werkte niet. gelukkig kwamen er 2 nederlandse knullen voorbij die me hebben geholpen met de caravan en bereid waren voor de honden te zorgen. mijn vrouw mocht aan het eind van de middag weer terug. geen schadelijke gevolgen. alles toch wel weer goed afgelopen maar slecht voor de hartkleppen. positief gebeuren over de ambulante hulp in plzen en de voortreffelijke steun van die 2 hollandse knullen.
 
Zo dat is schrikken. Gelukkig is het goed afgelopen, maar wel een domper op het einde van jullie fijne vakantie.
Fijn dat je hulp kreeg op het moment dat je die hard nodig had. Ondanks die domper kunnen jullie toch terug zien op een mooie vakantie en vast plannen maken voor de volgende keer Tsjechië.
 
Je voelt je zo alleen en er moet wat gedaan worden maar hoe?

Kan mij het vertrek van de ambulance zo voorstellen zelfs voelen.

Maar gelukkig is het mee gevallen en hebben jullie alleen een extra tussenstop gemaakt .

Beterschap .
 
Wat zullen jullie geschrokken zijn zeg!
Maar wat fijn dat het meegevallen is.
Ik weet wat er ongeveer door je heen gaat op dat moment... hebben ooit een ongeluk gehad met de caravan in het buitenland en zag toen ook de ambulance wegrijden met onze 2 kinderen en zus, ik ben toen bij mijn man gebleven die bekneld zat.
Maar ook met ons is het gelukkig toen goed afgelopen.
Sterkte voor de toekomst!
 
Bovenaan