We zijn weer terug uit het prachtige Tsjechië!

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

We zijn weer terug uit het prachtige Tsjechie!

Hallo daar zijn we weer, we hebben een heerlijke tijd in Tsjechie gehad, volop genoten van de rust die daar nog is en van de mooie natuur. We zijn naar Adrsbach geweest, wat een rotsen zeg en wat hadden we een spierpijn de volgende dag van al dat klimmen en dalen, maar we hadden het niet graag willen missen.
Ook een dierentuin bezocht in Dvor Kralovec, en dat voor 10 euro met z'n tweeen.
Ook twee keer in Polen geweest, In Klotzko en in Walbrzych.
De temperatuur was al die dagen aangenaam, rond de 22 graden.
En wat hebben we gesmuld van het eten en genoten van het niet hoeven koken. Ach en die 3 kilo ,tja daarvoor hebben we dan ook genoten.
Ik wil zeker weer een keer terug, deze keer gingen we samen, maar de volgende keer gaat onze zoon van 15 ook weer mee en of een huis huren dan een optie is, volgens mij zit hij liever op een camping. daar heeft hij misschien meer aanspraak.
maar dat zien we volgend jaar wel weer.
gegroet Jolanda
 
Wat heerlijk om te lezen dat jullie het zo leuk hebben gehad, en ja, volgend jaar dus weer.
Ik denk zeker dat 'n camping voor jullie zoon leuker zal zijn, maar wat het ook word, genieten zullen jullie zeker.
 
Fijn om te lezen dat jullie een heerlijke vakantie hebben gehad!
Lekker buiten de "deur" eten, mooie plaatsen bekijken en van de natuur genieten.
Dat Adrspach is ook een heel mooi natuurverschijnsel, en idd.de volgende dag.....maar toen hebben wij er maar een rustdag van gemaakt.
Onze honden waren ook mee..die waren ook aan rust toe, zeker als je met de grote hond een paar stalen trappen af moet :bloos2:

Groet Doni :zwaai:
 
verhaal

als iedereen na zijn vakantie nou zo een verhaal schrijft hebben we nog meer leesplzier op het forum, ik schrijf mijn verhaal wel begin oktober want dan zijn we net weer terug van 11 dagen aldaar
greetz van hanedoes
 
Bovenaan