Wat mogen we niet missen?

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Hallo allemaal,

Vraagje: We gaan van 11 juli t/m 2 augustus weer lekker naar Tsjechië, wat mogen we niet missen? En dan doel ik op evenementen, festivals en ander leuk vertier.

Wie o wie kan me aan informatie helpen, want verder dan om de bier en de rekening in het Tsjechiesch vragen komen we echt niet :grinnik: dus aan de Tsjechiesche sites hebben we niet zoveel....

Alvast hartelijk dank voor jullie medewerking :dank:
 
Ik heb het al vaker gezegd: doe eens helemaal niets!

Huur een fiets, loop een stuk, ga met je lief naar de ondergaande zon kijken.

Neem uitgebreid de tijd voor een lunch, een biertje op het terras.

Bekijk de medemens en geniet.

Languit op het gras de donkerte inkijken, de sterren bezien.

Maar vooral: wees lui, intens lui.

Geniet ze.
 
Kukel heeft gelijk. Ik zie regelmatig mensen van hot naar haar vliegen om maar niets te missen, terwijl ze tussendoor vergeten te relaxen. Want daar is vakantie toch voor? Tot rust komen.
En neem maar van mij aan, ik heb in achttien jaar Tsjechië nog lang niet alles gezien, en dat doet me niks. Blijft er nog wat leuks over voor de volgende keer.
Ik zal je één ding aanraden dat je niet mag missen. Het bier. Overal te koop voor weinig.
 
Buiten het lui zijn, te wandelen, te terrassen en intens te genieten (wat we overigens al 12 jaar doen, zomers en winters in Tsjechië) vinden we het altijd leuk om een (rommel)marktje, een evenement of iets dergelijks te bezoeken, vandaar mijn vraag....
 
eten

Wat je niet mag missen de heerlijke eenvoudige maaltijden in een eenvoudig echt tjechisch restaurant@!
Na 12 jaar thechie nog steeds een topper voor ons.Geniet van het heerlijke landschap!
 
Bovenaan