Wat een heerlijk forum

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

hallo allemaal,

ik lees al wat jaren mee:top: maar zal me eens voorstellen.
wij zijn een gezin met 3 kinderen en een hond.
wij zijn 34 en 39 jaar oud en de kids zijn 10, 7 en 3 jaar oud.
de hond is een pup van 8 maanden en is een kruising border collie x beagle.

we gaan dit jaar voor de 4de keer:ja: naar tsjechie.
3x in een huisje van verschillende verhuurders maar dit keer naar de camping van kukle;).
we hebben er erg zin in.
ik zal bij vakantieverhalen nog wat vertellen over onze bezoeken.

en ondertussen blijf ik lekker meelezen...

groetjes carlo en esther.
 
Dat klopt...er is niks meer van gekomen om wat te schrijven omdat we op de terugweg halverwege in Duitsland een aanrijding kregen...

We zijn 2 jaar geleden 1 week naar de camping geweest.
We verbleven in 1 van de appartementen en die zagen er goed uit.
Harry en Hetty waren erg vriendelijk en als snel hadden de kinderen vriendjes en vriendinnetjes.
We zijn in die week niet veel van de camping geweest....we hebben lekker in de zon gezeten, af en toe boodschappen gedaan. We zijn een paar keer uit eten geweest en hebben een paar keer op de camping gegeten.
Dat was altijd goed verzorgt. Ook het ontbijt op de vertrekdag was ruim voldoende.
Ook de kinderen hebben zich vermaakt op de camping. Alles ging zo makkelijk...de kinderen haalde een ijsje en s'avonds gingen we die dan afrekenen. Onze jongste van toen 3 ging s'morgens de bestelde broodjes halen bij Hetty..dat was zijn "taak".
Na onze week camping zijn we naar Oostenrijk geweest naar vrienden. Daar zijn we 3 dagen geweest en dus op de weg terug de auto in de prak gereden.
We hebben nu een andere auto en gaan deze keer dus 2 weken en voor dat we gaan gaan we eerst naar Oostenrijk.
We hebben er alweer flink zin in.
Mocht je nog wat willen weten horen we het wel.

gr esther.
 
Bovenaan