Warme dromen.....

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

voel je warmte en tegelijkertijd ook je gemis.
Maar ik vind het super dat je mooie dromen droomt over Tsjechië, de nachtmerrie los kunt laten. Ik hoop dat je snel weer naar Tsjechië mag reizen! :ja:
Ik hoop het ook Lina en het mooie is dat Jaimy ook weer begint over Tsjechië. Gisteren was Roy hier en vroeg of hij mee mocht als we gingen. Dat is mooi! Hij sms'te me vanuit Spanje;"Hoi meissie, ik mis jullie en de vakantie's samen, wanneer Tsjechië?" Daar word ik nou vrolijk van! Door stom toeval (nieuwe baan) ben ik vrij met de kerst week, nog nooit gehad in mijn werkende leven, maar daar moeten we toch iets mee doen. Kerst in Tsjechië?!

Wat een prachtige droom en wat is het toch heerlijk dat dan alles kan.
Ik wens jou nog veel mooie dromen toe!
Dank je wel! En het blijft niet bij dromen, dat voel ik nu wel weer!

laat je dromen tot leven komen en droom niet over het leven !! :wijs:
Dat is een hele mooie, Marcel! En je weet, ik ben een dromer, maar deze droom is zeker de moeite waard om uit te laten komen. Praag staat voor het voorjaar gepland!!

Werkelijk een prachtige droom. Ik hoop dat hij eens uitkomt.
Jawel hoor Gerda, ik voel weer dat het goed komt.
 
We zijn net terug van twee weken vakantie, ik heb jou droom en alle antwoorden erop met plezier en weemoed gelezen. Ik ben blij dat jullie allemaal het leven met Tsjechië weer een beetje kunnen oppikken.
Je weet het, we leven allemaal met jullie mee!! :hart::kus:
 
Jij maakt me nooit te vroeg wakker:). Nee, we hebben nog geen vaste plannen, maar ik maak wel allerlei plannen in mijn hoofd!

......Hertjes in de tuin!
......biertje bij Honsa!
......polonaise
......geurende kachel...
......een blauwe sleutel

Ach je weet het wel, maar met kerst in het mooie huis is wel iets teveel gevraagd. Ook zo'n warme droom. Maar ik ben zo blij dat ik merk dat we er toch weer mee bezig zijn. En ook al komen we er niet, het begin is er weer.
 
We zijn net terug van twee weken vakantie, ik heb jou droom en alle antwoorden erop met plezier en weemoed gelezen. Ik ben blij dat jullie allemaal het leven met Tsjechië weer een beetje kunnen oppikken.
Je weet het, we leven allemaal met jullie mee!! :hart::kus:
Dank je wel lieve Corrie! Ja, we zijn er weer. Gelukkig wel. Het heeft allemaal zo z'n tijd nodig, daar had ik me toch op verkeken.
 

Maria

Geroyeerd Lid
Het lijkt wel of je met deze droom afscheid hebt genomen van je verdriet, en het omzet in positiviteit, waar anderen dus blijkbaar ook weer op reageren en weer open staan voor Tsjechie. Fijn ook dat je oude bekende terugkwam en naast je liep, heel gewoon. Sjonge.
 
Tsjechië zit er nog even niet in dit jaar. Daar zijn allerlei redenen voor die niet zo intressant zijn om hier te noemen. Het had zo mooi kunnen zijn, maar ik heb nu voor mezelf uitgemaakt dat ik in mei in Tsjechië zit...hoe dan ook!

Ik was al bang dat van uitstel, afstel zou komen....maar nu moet ik gewoon ervoor staan dat de meivakantie in Tsjechië is.
 
Je krijgt het altijd weer voor elkaar Hilde!! Prachtige foto's.
En Corrie, bedankt hè!!

Nu het buiten wat kouder is, ruik ik de kachel uit het sprookje en de buitenlucht. Ik heb iets met geur, altijd al gehad. Ik voel de kou tijdens het wandelen in de sneeuw en de heerlijke warme sfeer. Het fantastische cadeautje. Dat is iets wat niemand me ooit kan afnemen. Regelmatig bekijk ik het fotoboek. Nu weer meer en ik weet dat ik terug ga. Dat ik terug moet. Ik wil niet dat het afgelopen is.
 
Bovenaan